Surprise_Boy schreef:Als je echt zeker weet dat je alleen gaat schrijven en internetten, dan is het het wel waard denk ik.
2013 wordt nog ondersteund met iOS. Maar dan moet het niet zijn dat je batterij ook bijna vervangen moet worden, dat je videokaart op het punt staat om het te begeven en nog meer van dat soort leuke dingen.
Hebben ze daar iets over gezegd?
Kan je de Lenovo überhaupt nog terugbrengen? Ik heb vorig jaar een splinternieuwe Thinkpad op Marktplaats moeten verkopen voor een appel en een ei, omdat Coolblue moeilijk deed met retour.
Was niks aan te vinden, maar hij draaide de programma's die ik nodig heb totaal niet goed.
Ik heb nu een Macbook uit 2015 en die is tien keer beter dan de Thinkpad. Wel iets nieuwer dus. Daarvoor had ik een Macbook uit 2010 (vond ze nieuw te duur en de toetsenborden waren toen zo slecht, vandaar Windows) met een HDD die op crashen stond, een videokaart eigenlijk al stuk was, batterij was stuk... en niet meer ondersteund, dus voor die paar jaar vond ik het zonde.
Maar die kwam wel nog prima mee met alles verder, iets trager dan een SSD natuurlijk, dat wel.
Ze hebben niets gezegd over de videokaart/batterij en dergelijke, ik weet ook niet hoe het daarmee zit. Die zijn iig ook nog nooit vervangen. Verder is ook mijn oplaadkabel bijna kaduuk 
Ik hoorde ook van iemand dat er nog een behoorlijk verschil zit tussen de generaties van de i5 processor (2013 en 2020 is wel heel anders schijnbaar).
Ik weet niet of ik de Lenovo kan terugbrengen, moet kunnen lijkt mij, maar ik denk niet dat ik dat ga doen.. Ik heb niet meer zo het vertrouwen in de oude macbook. Bovendien zou ik de nieuwe laptop ook graag voor een langere tijd willen gebruiken.