Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
Balenciaga schreef:Ik heb die van Pay2d genomen toen ik een aantal jaar terug naar Australië ging. Ik vloog met Etihad dus daar moest aan boord met een creditcard betaald worden, dat was de reden dat ik hem nam. Later nog wel eens dingen in Amerika ermee besteld, maar sinds vorig jaar toch een creditcard van ING op krediet (want eigenlijk kan je toch vrij weinig met een prepaidkaart). Wat wil je precies weten?
Ik kreeg het afgelopen jaar wel verschillende berichten van hun dat hun moederbedrijf in zwaar weer verkeert en je kon op een gegeven moment daardoor ook je kaart niet gebruiken. Dus ik weet niet of het om grote bedragen gaat, maar dat zou ik dan toch niet durven
8nnemiek schreef:Ik heb even naar de ICS kaarten gekeken, en zie dat ze (na het eerste jaar) €36,50 per jaar kosten. Dat is me een beetje te veel.Balenciaga schreef:Ik heb die van Pay2d genomen toen ik een aantal jaar terug naar Australië ging. Ik vloog met Etihad dus daar moest aan boord met een creditcard betaald worden, dat was de reden dat ik hem nam. Later nog wel eens dingen in Amerika ermee besteld, maar sinds vorig jaar toch een creditcard van ING op krediet (want eigenlijk kan je toch vrij weinig met een prepaidkaart). Wat wil je precies weten?
Ik kreeg het afgelopen jaar wel verschillende berichten van hun dat hun moederbedrijf in zwaar weer verkeert en je kon op een gegeven moment daardoor ook je kaart niet gebruiken. Dus ik weet niet of het om grote bedragen gaat, maar dat zou ik dan toch niet durven
Top!
Ik ben vooral benieuwd naar addertjes onder het gras bij zo'n goedkope kaarten, of dingen als verborgen kosten. En of het een beetje gebruiksvriendelijk werkt. Had jij een echte kaart, of een virtuele?
Goed te horen dat het niet zo goed ging/gaat met het bedrijf. Nu gaat het maar om max. 25 euro per jaar, meer zal ik er niet op zetten, dus als zo'n bedrijf kiept is dat ook geen ramp.
8nnemiek schreef:Jullie hebben gelijk! Ik keek bij de verkeerde kaartenDe prepaid kaarten kosten €17,50.
Vind ik nog steeds een beetje te duur voor wat ik ermee doe, maar ik houd hem in gedachten! Bedankt
kimmie261 schreef:Wij hebben de N26 kaart, die is gratis, werkt echt super.
Gebruikers op dit forum: BenaLaars, CRos95, Edisons, Finesse, Fly_high, Heez, Isjtar, JitskeJeldau, Lielle, rossi, Tucktuck en 32 bezoekers