Prepaid creditcards

Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

8nnemiek

Prepaid creditcards

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-20 12:43

Ik ben op zoek naar een betrouwbare maar ook betaalbare prepaid creditcard.
Wie heeft de gouden tip?

Voor mijn werk moet ik een paar keer per jaar een paar kleine online betalingen doen, wat helaas alleen met creditcard kan.
Het gaat maar om een aantal euro, hooguit een paar tientjes, dus ik vind het zonde om daar een normale creditcard voor aan te schaffen die al snel 25 euro kost, en prepaid lijkt me fijner/veiliger.

Op zoek naar een trouwvideograaf of fotograaf? ABCreatief Videoproducties   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

LWDaisy

Re: Prepaid creditcards

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:00

Ben je van NL of van BE?
Wij zijn van BE, en hebben zo'n prepaid creditkaart van De Post :)

Life with Daisy ღ Al 10 jaar mijn Valentijn!
En dan.. Het laatste eerbetoon.. Rust zacht, mijn liefste Daisy..
Fueled by caffeine - sarcasm - inappropiate thoughts.
Gids te Fort van Breendonk - voor een rondleiding, pm me!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-20 13:13

Ik woon in Nederland.

Het mag ook best een virtuele kaart zijn, graag zelfs. Als ie maar veilig en goed werkt, en niet te duur is :D
Ik kwam Pay2d tegen, misschien heeft iemand daar ervaring mee?

              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:17

ICS is de beste

De wereld verandert door jouw voorbeeld, niet door jouw mening Paulo Coelho

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:18

Ik heb die van Pay2d genomen toen ik een aantal jaar terug naar Australië ging. Ik vloog met Etihad dus daar moest aan boord met een creditcard betaald worden, dat was de reden dat ik hem nam. Later nog wel eens dingen in Amerika ermee besteld, maar sinds vorig jaar toch een creditcard van ING op krediet (want eigenlijk kan je toch vrij weinig met een prepaidkaart). Wat wil je precies weten?
Ik kreeg het afgelopen jaar wel verschillende berichten van hun dat hun moederbedrijf in zwaar weer verkeert en je kon op een gegeven moment daardoor ook je kaart niet gebruiken. Dus ik weet niet of het om grote bedragen gaat, maar dat zou ik dan toch niet durven :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:25

Echwel schreef:
ICS is de beste

Kost alsnog iets van €18,00 per jaar. Ik heb em ook en hij bevalt me wel.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:27

fohadie schreef:
Echwel schreef:
ICS is de beste

Kost alsnog iets van €18,00 per jaar. Ik heb em ook en hij bevalt me wel.

Klopt maar ik wil geen visa dus heb voor Mastercard gekozen....

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-20 13:39

Ik heb even naar de ICS kaarten gekeken, en zie dat ze (na het eerste jaar) €36,50 per jaar kosten. Dat is me een beetje te veel.

Balenciaga schreef:
Ik heb die van Pay2d genomen toen ik een aantal jaar terug naar Australië ging. Ik vloog met Etihad dus daar moest aan boord met een creditcard betaald worden, dat was de reden dat ik hem nam. Later nog wel eens dingen in Amerika ermee besteld, maar sinds vorig jaar toch een creditcard van ING op krediet (want eigenlijk kan je toch vrij weinig met een prepaidkaart). Wat wil je precies weten?
Ik kreeg het afgelopen jaar wel verschillende berichten van hun dat hun moederbedrijf in zwaar weer verkeert en je kon op een gegeven moment daardoor ook je kaart niet gebruiken. Dus ik weet niet of het om grote bedragen gaat, maar dat zou ik dan toch niet durven :+

Top!
Ik ben vooral benieuwd naar addertjes onder het gras bij zo'n goedkope kaarten, of dingen als verborgen kosten. En of het een beetje gebruiksvriendelijk werkt. Had jij een echte kaart, of een virtuele?
Goed te horen dat het niet zo goed ging/gaat met het bedrijf. Nu gaat het maar om max. 25 euro per jaar, meer zal ik er niet op zetten, dus als zo'n bedrijf kiept is dat ook geen ramp.

              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:42

8nnemiek schreef:
Ik heb even naar de ICS kaarten gekeken, en zie dat ze (na het eerste jaar) €36,50 per jaar kosten. Dat is me een beetje te veel.

Balenciaga schreef:

Top!
Ik ben vooral benieuwd naar addertjes onder het gras bij zo'n goedkope kaarten, of dingen als verborgen kosten. En of het een beetje gebruiksvriendelijk werkt. Had jij een echte kaart, of een virtuele?
Goed te horen dat het niet zo goed ging/gaat met het bedrijf. Nu gaat het maar om max. 25 euro per jaar, meer zal ik er niet op zetten, dus als zo'n bedrijf kiept is dat ook geen ramp.

De ICS prepaid toch niet? Misschien de gewone wel. Ik betaal volgens mij echt iets van €18,00 per jaar en het eerste jaar was gratis. Je betaald alleen wel voor elke keer dat je geld op je kaart zet €1,00.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:44

Ik betaal dat beslist niet hoor, nog geen 20euro

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-20 13:49

Jullie hebben gelijk! Ik keek bij de verkeerde kaarten := De prepaid kaarten kosten €17,50.
Vind ik nog steeds een beetje te duur voor wat ik ermee doe, maar ik houd hem in gedachten! Bedankt :D

              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:30

8nnemiek schreef:
Jullie hebben gelijk! Ik keek bij de verkeerde kaarten := De prepaid kaarten kosten €17,50.
Vind ik nog steeds een beetje te duur voor wat ik ermee doe, maar ik houd hem in gedachten! Bedankt :D

Dat vond ik in het begin ook, te duur voor mijn gebruik, maar ik heb nog geen voordeligere gevonden die op ongeveer dezelfde manier werkt. Of je betaald je blauw aan rente, of verborgen kosten, of...

Dus ik hoop dat jij wel een goedkopere kan vinden die aan het eind vd rekening ook nog steeds goedkoop is, goede reden om dan over te stappen. :D

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:00

Ik heb ook Ics inderdaad. Vond hem eerst ook te duur. Maar geen goed alternatief kunnen vinden en hij bevalt prima!

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training.

Gezocht: doe het zelf of particulier plekje voor twee paarden op leeftijd in de Achterhoek (omgeving Dinxperlo)

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:20

Ik heb Bunq.

Betaalde €10 voor de kaart, die is 3 jaar geldig. Waarschijnlijk moet ik na die 3 jaar weer een €10 betalen voor een nieuwe kaart.

Verder de "normale" kosten bij het betalen in vreemde valuta en het opnemen van contanten.

Maar als je als creditcard afrekent, kost het je niets. Ook gratis op te waarderen met IDEAL, dan staat het geld ook direct op de kaart, kan je gelijk gebruiken.

Kaart werkt samen met een app. Je doet eigenlijk alles via de app. Pincode is ook te wijzigen via de app.

Ik heb hem nu 1 jaar en zéér tevreden over!

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:32

Ik heb een creditcard van VIABUY, je kunt even een kijkje nemen op hun website. Al gebruik ik hem meer voor reserveringen van kamers in het buitenland.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:39

Wij hebben de N26 kaart, die is gratis, werkt echt super.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:41

kimmie261 schreef:
Wij hebben de N26 kaart, die is gratis, werkt echt super.

Ik heb inderdaad ook een N26 rekening! Ik gebruik hem alleen als het echt niet anders kan, kost niks (zolang je het bij de basiskaart houd), prepaid, dus nergens geen omkijken naar. Ideaal!

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-20 17:26

Bedankt voor alle hulp!

Ik heb alle kaarten rustig even bekeken, reviews opgezocht..
Bij sommige kaarten als N26 krijg je inderdaad ook een IBAN rekening erbij, dat vond ik weer zo'n gedoe met extra administratie.
Andere kaarten vond ik weer wat duur, of kon ik geen virtuele variant van vinden.
Maar uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Neteller virtuele kaart. Het was even een gedoe om de account in te stellen en alles te activeren, maar het is gelukt en de eerste online betaling is ook geslaagd, dus tot nu toe ben ik er blij mee. Hij is helemaal gratis, alleen betaal je elke keer 2,5% van het bedrag dat je op de kaart zet. Op die paar tientjes die ik er in een jaar op zet is dat nog geen euro, dus daar kom ik wel overheen :))

              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎   

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:47

Ik heb die van revolut. Werkt perfect, al vaak genoeg mee op vakantie gehad. Je betaald dacht ik eenmaking 10,- en tot een bepaald bedrag zijn de betalingen en het storten van geld gratis :)

[o]

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:11

Skrill. Kost 10 euro per jaar, in vijf jaar tijd nog geen addertjes gehad!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:49

Ik heb er eentje van de Rabobank, kost ook niet veel als je al een Rabo pakket hebt.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie