Hoe krijg ik contact met PayPal?

Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marjo

Hoe krijg ik contact met PayPal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 16:51

Hallo allemaal!

Ik heb een probleem met PayPal. Als ik inlog met mijn email en wachtwoord wordt mij daarna gevraagd om mijn mobiele nummer te bevestigen. Dit moet door middel van een sms met een code, maar die sms komt nooit aan (andere beveiligingscodes van bv Microsoft, PlayStation etc komen wel aan).

Ik probeer nu al een geruime tijd contact te krijgen met PayPal maar het lukt niet. Als ik bel wordt er opgehangen want te weinig medewerkers ivm corona. Als ik een bericht stuur dan krijg ik automatische antwoorden terwijl die niet helpen, maar ik word niet doorgestuurd naar een medewerker want die zijn er niet vanwege corona.

Nu kon ik altijd die beveiligings-sms omzeilen maar dat lukt op mijn mobiel niet meer. Dat nummer moet gewoon geverifieerd worden maar dat gaat lastig als ik die code niet krijg.

Heeft iemand nog een gouden tip hoe ik dit op kan lossen?

Sometimes, being lost is not knowing how to get from where we are to where we want to be, where we need to be. -Evan Buckley, 9-1-1

Horse Event Pro: Een fotoverslag van de zaterdag || MB-Shots: Fotografie van mens & dier || Nationale Tentoonstelling KVTH 2023 in beeld

MyWishMax

Re: Hoe krijg ik contact met PayPal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:57

Ik kan op mobiel die vraag niet wegklikken, er staat inderdaad niks om over te slaan. Maar als ik op de terug knop klik gaat hij automatisch door zonder die code. Misschien kan je dat proberen? Ik wilde terug om met een ander account in te loggen, maar hij ging dus gewoon naar het account van degene waar die code voor gevraagd werd, zonder code. :+

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5
[RIJ-ITP] Simpele paarden scoren niet? Flow terug op wedstrijd na 2,5 jaar!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 16:57

MyWishMax schreef:
Ik kan op mobiel die vraag niet wegklikken, er staat inderdaad niks om over te slaan. Maar als ik op de terug knop klik gaat hij automatisch door zonder die code. Misschien kan je dat proberen? Ik wilde terug om met een ander account in te loggen, maar hij ging dus gewoon naar het account van degene waar die code voor gevraagd werd, zonder code. :+

Nou ik ging altijd via de link onderin naar contact opnemen en meestal kon ik dan op die manier bij mijn account komen maar dat werkt dus niet meer.

Maar daarbij, wil ik gewoon mijn 06 bevestigd hebben.

Sometimes, being lost is not knowing how to get from where we are to where we want to be, where we need to be. -Evan Buckley, 9-1-1

Horse Event Pro: Een fotoverslag van de zaterdag || MB-Shots: Fotografie van mens & dier || Nationale Tentoonstelling KVTH 2023 in beeld

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:01

op paypal site kan je het email adres vinden, stuur je een email met verzoek of iemand terug kan bellen. kan even duren, maar het lukt dan vast wel.

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Pandora kraal of hoefijzer van epoxy met haar of as... Vlinderstandaard met 1 grote en 2 kleine vlinders... meer ideeen of vragen stuur pb

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 17:09

speurneusc schreef:
op paypal site kan je het email adres vinden, stuur je een email met verzoek of iemand terug kan bellen. kan even duren, maar het lukt dan vast wel.

Waar :')

Ik kan een bericht sturen via het berichtencentrum of bellen, ik kan geen e-mailadres vinden...

Rongyos

Re: Hoe krijg ik contact met PayPal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 17:57

Ik zie alleen een invulformulier, maar die werkt alleen als j al ingelogd bent.
Dan toch maar een bericht via het berichtencentrum?

Wellicht overbodige vraag; je hebt je telnr. echt goed ingevoerd?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-20 19:43

Rongyos schreef:
Ik zie alleen een invulformulier, maar die werkt alleen als j al ingelogd bent.
Dan toch maar een bericht via het berichtencentrum?

Wellicht overbodige vraag; je hebt je telnr. echt goed ingevoerd?

Jep. Heb het nu nog eens via het berichtencentrum geprobeerd maar nog geen reactie

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:10

dat duurt paar dagen eer dat je een reactie krijgt

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Pandora kraal of hoefijzer van epoxy met haar of as... Vlinderstandaard met 1 grote en 2 kleine vlinders... meer ideeen of vragen stuur pb

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie