Weet iemand hier hoe het kan dat ik vandaag ineens op Bokt veel kleinere letters heb en op andere sites niet? Of weet iemand hoe ik het weer terug kan veranderen naar grotere letters? het wordt nu wel erg turen op mijn pc...
Ik denk dat ik de enige ben, dus daarom plaats ik het maar hier en niet op Forumzaken .
Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven! Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op:Paardentaxi Jet
Heeft het niet met je instellingen te maken? Je hebt rechtsboven 3 puntjes onder elkaar staan. Daar kan je op het knopje Zoom klikken en zo vergroten naar 100%
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt
Bij mij verslikte Bokt gisteren zich ook alleen niet met de letters maar met een hele bladzijde die iedere keer heen en weer schoot als volledig tabblad of zoals ik het had ingesteld. Nu is het rustig. Systeem zal wel ergens een hik hebben gehad.
Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiƫrarchie en regels. Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.
Nog beter, Ctrl + 0 (nul) reset het zoom niveau naar 100%
Super handige shortcut als je het idee hebt dat er iets mis is met je pagina, als je per ongeluk inzoomt, of als je met + en - nooit zeker weet of je terug op 100% zit of er net naast.