Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Patt schreef:Welke van de bovengenoemde draadloze oordoppen zijn ook goed met hardlopen te gebruiken? Kun je er ook gewoon 1 van in je oor doen en je andere oor vrij laten voor het verkeer?
daantjuhhh schreef:Oke. Iedereen zal mij vast uit lachen. Maar ik heb gewoon action. Ze werken echt dikke prima. Geen gekraak. Prima geluid en accu.
Ik dacht laat ik dat eerst doen om te kijken wat ik er van vind.
Ik ben ook een enorme chaoot. Dus ik weet zeker dat ik ze ga kwijt raken. Dan liever een 10tje kwijt
[ [url=m/dFZRuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze. Ik wilde ook die dopjes omdat ik onwijs kleine gehoor ingang heb.
Een x glimlachen en alle normale oortjes floepen uit. Deze niet.
Patt schreef:Welke van de bovengenoemde draadloze oordoppen zijn ook goed met hardlopen te gebruiken? Kun je er ook gewoon 1 van in je oor doen en je andere oor vrij laten voor het verkeer?
Yipee schreef:daantjuhhh schreef:Oke. Iedereen zal mij vast uit lachen. Maar ik heb gewoon action. Ze werken echt dikke prima. Geen gekraak. Prima geluid en accu.
Ik dacht laat ik dat eerst doen om te kijken wat ik er van vind.
Ik ben ook een enorme chaoot. Dus ik weet zeker dat ik ze ga kwijt raken. Dan liever een 10tje kwijt
[ [url=m/dFZRuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze. Ik wilde ook die dopjes omdat ik onwijs kleine gehoor ingang heb.
Een x glimlachen en alle normale oortjes floepen uit. Deze niet.
Eerlijk? Helemaal mee eens! Mijn vriend had een setje van de action gekocht voor de lol om te proberen of het wat is. Maar we zijn echt verbaasd over hoe goed ze werken voor die 10 euro. Ook kwa comfort prima te doen en de connectie is goed en makkelijk in te stellen. Ik ga binnenkort voor mezelf die dingen ook halen.
Dus als je niks bijzonders wilt als noise canceling, die van de action zijn het waard om eens te proberen.
Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Charlotte446, Christina, DogWords, Femke_Tweety, Momo94, nano, Roosch, SassyMoon, sevenofnine, Silenna, Snippergroen, YandexBot, ziechriet en 36 bezoekers