Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Mijn man heeft er net een gekocht, maar voor 100€ kan je denk ik geen vinden. Moet wel een nulletje bij dan.
Let ook goed op de regels waar je mag vliegen. Je mag niet overal zomaar vliegen, daar staan hoge boetes op.
Maar boven je eigen boerderij mag het iig wel.
AmyJamess schreef:verootjoo schreef:Mijn man heeft er net een gekocht, maar voor 100€ kan je denk ik geen vinden. Moet wel een nulletje bij dan.
Let ook goed op de regels waar je mag vliegen. Je mag niet overal zomaar vliegen, daar staan hoge boetes op.
Maar boven je eigen boerderij mag het iig wel.
Met een drone vliegen is toch overal verboden?
8nnemiek schreef:Die goedkope modellen hebben het nadeel dat de belichting en filmkwaliteit gewoon echt heel slecht is. Vaak flink overbelicht, veel ruis.. Of je moet een oudere DJI drone kopen, tweedehands. De Phantom 2 vision heeft een vrij goede camera, prima ding.. alleen geen automatische shots enzo. Die moet je handmatig vliegen. En die kun je met een beetje mazzel wel voor jouw budget vinden op marktplaats.
Qua geluid valt het hier wel mee tussen de paarden, of mijn paarden zijn gewoon echt heel makkelijkMaar ik kan er echt met de drone vlak boven hangen, en meneer kijkt eens omhoog en vreet verder