Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Cer schreef:Tapschakelaars? Vertel!
Ik ben nu zo ver dat je een Bridge nodig hebt, en 1 dimmer (denk ik, want klein huis, 6 ruimtes).. wat is een Tap, hoe werkt dat en hoe is dat handig?
@Peerke: Thanks!! Ik was in de war omdat ik eigenlijk nergens iets lees over de basis van het doorlussen. Dus 1 lasklem zodat bruin doorloopt op zwart. Ik had nl ergens gelezen dat je nooit twee verschillende kleuren in 1 lasklem mag doen, daarom was ik in de war geraakt..
ingvdh schreef:Ik ben nog op zoek naar een oplossing voor een lamp (de eettafellamp) die niet voorzien kan worden van Hue (hele aparte fitting heeft deze lamp). Ik heb alleen een aan/uit schakelaar voor deze lamp in bereik, geen stopcontact. (als er al eentje is zit die boven het plafond en is dus niet bereikbaar).
ingvdh schreef:@ts, een schakelaar is ook een dimmer, die heb ik gewoon max aanstaan en regel het aan en uitzetten met de app.
Cer schreef:Ik wil ook mn slaapkamerlamp een wake-up light maken, dát lijkt me helemaal geniaal.. daardoor ben ik er eigenlijk over gaan nadenken
Peerke_ schreef:Ja dat is een G24D, die hebben wij ook ergens in een winkel, zijn nog duur ook..
Maar zoals gewoonlijk heeft Bol alles: https://www.bol.com/nl/p/groenovatie-ve ... DQQAvD_BwE
Echt waar???Citaat:@Cer, als je de Hue lampen dimt via de app flikkeren ze niet meer
Gebruikers op dit forum: 996981, AbleToDream, Bo_Y, Britta31, brudoe, EmmyAJ, Gini, GoogleAdsense, Hanneke137, IASCrawler, Josien_, JoT, JudithGigi, Kaplaars, Kimberly520, Lau, Lisette0, manonutjuh, Nathalie18x, pukkepaard, Roadracer, SentiBot, smiley, Varenka, Vecar, xColorCross, zonnebloem18 en 52 bezoekers