Wij hebben ons georienteerd op Philips Hue, ziet er supermooi uit, handige functies (tenminste, die 1% die ik snap

Hue heeft constante stroom nodig.. dwz, een lichtschakelaar die op 'aan' staat. Nu heb ik geen schakelaars maar ouderwetse dimmers. Die moeten dus sowieso weg (zijn geen bollen meer voor te krijgen, alles is tegenwoordig LED). Maar.. ik lees dat de hipste mensen dus hun lichtschakelaar verwijdert hebben, en in de contactdoos de stroom hebben 'doorgelust'. Dit kan, als je de contactdoos maar veilig afdekt en bereikbaar houdt (meen ik).
Ik dacht dus om de dimmer te verwijderen, de stroom in de contactdoos (achter de lichtschakelaar) door te lussen dmv een lasding (hoe heet dat ookalweer), en het afdekplaatje van de Hue Dimmer over het 'gat' te plaatsen (dat is dan dus afgedicht én bereikbaar).
Heeft iemand hier dit ook, en hoe zit het nu echt met dat doorlussen in die wandcontactdoos? Daar zitten 2 (of 3?) draden en hoeveel lasklemmen heb je nodig en hoe gaat dat doorlus-schema dan met die lasklem?
(oh ja, de andere optie is een ouderwetse lichtschakelaar terugplaatsen en die op 'aan' zetten.. dat hadden wij ook al bedacht, maar dat is nu even niet de vraag