Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
_Lorette_ schreef:Wij hebben een kast van 2 meter (2x 1m). Dat is veel te weinig voor al mijn kleren, dus ik wissel per seizoen en de rijkleding heb ik apart in een Malm ladekast. Maar toch past er verrassend veel in de Pax kast. Mijn tip: lades. Zoveel fijner dan planken!!
[ [url=m/QL5XyW.jpg]Afbeelding[/url] ]
marrlinde schreef:Ik twijfel echter over de effectiviteit van de hoekdelen, wat is jullie ervaring hiermee? Op de afbeelding alleen links naar wil hem ook rechts.
Loeky01 schreef:Iemand die weet of je toevallig nog de inrichting van je pax kan aanpassen nadat je hem hebt gekocht
Dieuwke_ schreef:Wat een handig topic! Zijn er mensen die een Pax kast onder een schuine wand hebben?
Dorus schreef:marrlinde schreef:Ik twijfel echter over de effectiviteit van de hoekdelen, wat is jullie ervaring hiermee? Op de afbeelding alleen links naar wil hem ook rechts.
Wij hebben op onze achterkamer gewoon een 1 meter breed deel half achter een andere geschoven om een hoek te creëren (hoekdeel was toen niet in de door ons gewenste kleur verkrijgbaar) en dat bevalt best goed. Is maar een ongebruikt stukje van circa 10/15cm gok ik terwijl die bij het hoekdeel veel meer is.
Nou gebruiken wij die kast in beginsel niet als kledingkast en hebben wij voornamelijk spullen in die hoek staan die we niet vaak nodig hebben zoals kerstspullen. Of dat praktisch is bij gebruik als kledingkast durf ik niet te zeggen.