Instelling of add-on voor browser, wie helpt?

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GDG

Instelling of add-on voor browser, wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 15:17

Ik heb nogal wat moeite met bewegende reclames, smileys en avatars, dat vind ik heel erg vermoeiend als ik iets probeer te lezen. De bewegende reclames ondervang ik door een adblocker, maar dat helpt niet tegen de bewegende smileys en avatars. Nou kun je op bokt de smileys en avatars uitzetten, maar dan zie je helemaal niks daarvan en dat vind ik wel weer jammer (een plaatje bij een naam vind ik wel fijn en smileys verduidelijken de tekst). Ik probeer nu vaak zo te schuiven met het beeld dat ik er zo min mogelijk van zie maar sommigen maken dat echt onmogelijk: dan heeft iemand én een bewegende ava, én meerdere druk bewegende smileys in het onderschrift én nog bewegende smileys in de tekst, niet te doen -O- . Daar wil ik dus heel graag vanaf en dat moet hopelijk nog steeds kunnen.

Een paar jaar geleden had ik het namelijk voor elkaar dat 'dingen' niet bewogen: ik zag dus wel alle smileys en avatars, maar het beeld stond stil (op het eerste beeld denk ik). Heerlijk rustig! Op de een of andere manier heb ik dat weer gewijzigd of een andere browser genomen oid en nu wil ik het heel graag weer terug maar weet niet meer hoe. Ik heb al getest met hier het javascript uit te zetten maar dat was het dus niet. Iemand die weet hoe ik het wel weer voor elkaar kan krijgen dat mijn beeld weer rustig wordt? Mijn dank zou groot zijn +:)+ !

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:18

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
Ik hoop dat Bart met een oplossing komt! :(:)

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 15:23

Peerke_ schreef:
*\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
Ik hoop dat Bart met een oplossing komt! :(:)

Hahaha! Momenteel heb ik bokt zo ingesteld dat smileys niet getoond worden :D (wel erg saai nu). Maar die smiley samen met deze drie *\o/* **\O/** :# zijn voor mij wel de meest vervelende, vooral als men ze (zelfs meermaals) in het OS heeft staan.

Ik ben wel heel erg blij met je rustige ava *\o/* :D .

Shadow0

Re: Instelling of add-on voor browser, wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:09

De absolute life saver in Firefox is:
Code
image.animation_mode: once

Je kunt dit aanpassen door in de adresbalk 'about:config' te typen, dan zoeken op 'image' en dan 'once' typen. 'none' kan ook, dan bewegen ze helemaal niet meer. Maar ik vind 'once' heel fijn omdat je dan bij nieuwe plaatjes de beweging kunt zien.
Ik red het meestal geen dag zonder deze instelling aan te passen.

Voor chrome is er:
https://www.ghacks.net/2017/06/27/how-t ... le-chrome/

Maar voor mobiel weet ik niet of het kan...

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 16:22

Shadow0 schreef:
De absolute life saver in Firefox is:
Code
image.animation_mode: once

Je kunt dit aanpassen door in de adresbalk 'about:config' te typen, dan zoeken op 'image' en dan 'once' typen. 'none' kan ook, dan bewegen ze helemaal niet meer. Maar ik vind 'once' heel fijn omdat je dan bij nieuwe plaatjes de beweging kunt zien.
Ik red het meestal geen dag zonder deze instelling aan te passen.

Voor chrome is er:
https://www.ghacks.net/2017/06/27/how-t ... le-chrome/

Maar voor mobiel weet ik niet of het kan...

Jaaaaaa *\o/* *\o/* *\o/* . Dank _/-\o_ !

Ik heb hem nu op 'none' gezet, lekker rustig O:) , kan hem altijd nog naar 'once' zetten. Meteen de smileys in bokt weer aangezet, beetje leven weer op de pagina zo maar wel een stilleven :+ .

En het was inderdaad iets met 'block animated images', weet ik dat ook weer. Echt, je bent mijn held :D .