Wij zitten momenteel in een koopwoning en willen heel graag gaan huren, (particulier is denk ik de enige optie voor ons om 'sneller' iets te vinden) zodat we ons huis te koop kunnen zetten en erna op ons gemakje kunnen rondkijken voor iets groters. Ons huidige huis nu te koop zetten zou kunnen maar we willen liever niet die stress van we MOETEN dan ook zsm iets anders vinden als het verkocht is want op straat komen te staan of een nieuw huis kopen omdat we snel moeten zijn is ook niet echt aantrekkelijk

Het aanbod is echt om te huilen en het lijkt wel onmogelijk om iets te vinden. Maand na maand niks. Moedeloos wordt ik ervan. Of het zit in de categorie 'ik wil echt niet met m'n gezinnetje in die wijk wonen en we gaan er flink op achteruit tov wat we nu hebben' of 'dat is bijna het dubbele aan budget wat we hebben voor kale huur' of 'er mogen geen huisdieren mee'... En als er dan zo'n toppertje bij zit wat ongeveer alle boxen afvinkt, is het al weg en grijpen we dus telkens mis.
Misschien dat iemand hier tips heeft en ervaringen wilt delen, waar we zelf eventueel nog niet aan gedacht hebben of meer mensen hier tegenaan lopen en gewoon even ergens wil klagen erover; want dat is voor mij ook meer de reden om dit topic te starten

Er zal niet echt een gouden oplossing zijn gok ik, behalve door blijven zoeken en opletten en ik denk dat ik m'n meer m'n frustraties gewoon even kwijt moest als wat anders, maar goed

Wij zitten in Heerlen, Zuid-Limburg dus als je toevallig iemand kent met een huis te huur? LET ME KNOW

Edit:
We hebben toevallig vandaag wel op 1 huis gereageerd welke sinds 17 juli te huur staat. Maar zal ons geluk wel weer zijn, dat nu wij gereageerd hebben het er niet meer is of dat ze ons om een of andere reden niet accepteren als huurders. Maar daar horen we dus met geluk komende week pas wat van terug.