Auto telefoonhouder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuhhh

Berichten: 26908
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 00:22

Renee1991 schreef:
Is het perse een vereiste dat ie in het ventilatierooster kan? Ik heb een hele fijne van Baseus..
Deze: https://www.bol.com/nl/p/baseus-zwarte- ... 0094082328
Ziet er ook nog heel netjes uit, hij is van metaal dus geen troep.

Deze ga ik bestellen.

Ik heb er nu een voor aan het ventilator rooster. Wat een onding. Mijn telefoon hangt altijd naar beneden.

xAnthea

Berichten: 4434
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 01:12


Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 07:47


x_Rebecca

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 07:49

fjordjes schreef:
Bij mij zakt het ventilatierooster naar beneden als ik mijn telefoon erin plaats en dat werkt dus niet. Iemand een tip hiervoor?


Houder aan het onderste dingetje maken. Dan krijgt de houder steun van het dashboard.

Overigens heb ik er ook een van de action. Werkt prima en draadloos opladen. Ideaal.

Renee1991

Berichten: 5986
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 09:24

daantjuhhh schreef:
Deze ga ik bestellen.

Ik heb er nu een voor aan het ventilator rooster. Wat een onding. Mijn telefoon hangt altijd naar beneden.


Ja ik ken dat. Daarom destijds gezocht naar een stevige bomproof houder. Deze is echt geen plastic prul maar gewoon stevig metaal. Ik ben er echt heel blij mee.

santie

Berichten: 1391
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:21

Renee1991 schreef:
daantjuhhh schreef:
Deze ga ik bestellen.

Ik heb er nu een voor aan het ventilator rooster. Wat een onding. Mijn telefoon hangt altijd naar beneden.


Ja ik ken dat. Daarom destijds gezocht naar een stevige bomproof houder. Deze is echt geen plastic prul maar gewoon stevig metaal. Ik ben er echt heel blij mee.


Dit ligt meestal aan het rooster, dat is gewoon niet sterk genoeg om de telefoon te dragen. Daar is het natuurlijk ook niet voor. :+

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 16:20

Ik heb deze:

https://www.bol.com/nl/p/iottie-easy-on ... uctPageUrl

Deze plak je ook op het dashboard. Zit speciale dashboard pad bij. Die dashboard pad is niet herbruikbaar. Zit vrijwel muurvast, maar is nog wel te verwijderen (komt echt niet zomaar los). De zuignap heeft ook een plakkerig iets erop waardoor de stevig vast gaat op glas of op die dashboard pad. Die is wel herbruikbaar. Gewoon schoonmaken en hoppa, weer vast. Komt ook niet los als de auto warm wordt.

Die dashboard pads zijn los te koop. Toen ik van auto wisselde heb ik die er 1 los van gekocht voor de nieuwe auto.

Niet de goedkoopste oplossing, maar zit super degelijk vast en nog steeds verplaatsbaar (al dan niet met nieuwe pad)

Zertab

Berichten: 12314
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Auto telefoonhouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-20 17:11

Mag een slotje op, heb er ondertussen eentje gevonden.