Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
troi schreef:Als medewerker van een onderwijsinstelling koop ik eigenlijk al mijn software bij surfspot. Ideaal, zeker weten legaal en ook nog goedkoop!
Maar nu heb ik 2 desktop pc’s en 2 laptops in gebruik en daar doet surfspot niet aan. Ook wel logisch natuurlijk!
Dus heb ik op een andere manier 2 windows 10 home licenties (is al wel geinstalleerd) en 2 ms office licenties nodig. Googlen levert errug veel sites op waarvan de meerderheid volgens mij hartstikke illegaal is. Lijkt me een slecht idee!
Hier iemand die ervaring heeft? Welke sites zijn legaal en goedkoop?
Alvast bedankt!!
oomens schreef:troi schreef:Als medewerker van een onderwijsinstelling koop ik eigenlijk al mijn software bij surfspot. Ideaal, zeker weten legaal en ook nog goedkoop!
Maar nu heb ik 2 desktop pc’s en 2 laptops in gebruik en daar doet surfspot niet aan. Ook wel logisch natuurlijk!
Dus heb ik op een andere manier 2 windows 10 home licenties (is al wel geinstalleerd) en 2 ms office licenties nodig. Googlen levert errug veel sites op waarvan de meerderheid volgens mij hartstikke illegaal is. Lijkt me een slecht idee!
Hier iemand die ervaring heeft? Welke sites zijn legaal en goedkoop?
Alvast bedankt!!
Waarom zou jij als medewerker voor zakelijk gebruik zelf particuliere licenties moeten gaan kopen, met vaak ook nog eens veel minder functionaliteit én beperkte toegang tot voor je werk benodigde bedrijfsgegevens?
Is er geen zakelijke licentie voor je beschikbaar die lokale installatie op eigen (BYOD-)apparatuur mogelijk maakt? Vaak is er voor medewerkers wel een MS365 A3 of A5 licentie beschikbaar.
Lalidan schreef:Wat ik met office gedaan heb, is twee verschillende versies kopen. Op mijn ene laptop draait office 2016, op de andere 2019. Zo uit mijn hoofd.
Helpt je niet voor Windows, maar voor office vind ik een iets oudere versie geen probleem.
Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, Florenc, Lonni, Shiloh en 27 bezoekers