Ik heb een budget tot 200 euro. Zal zowel jeansstof als katoen willen naaien. Knoopsgaten en elastiek.
Waar moet ik op letten bij de aankoop? Iemand tips voor een fijne machine?
Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
dewilderoos schreef:Ik heb zelf een Pfaff ambition een heerlijke machine! Heb hiervoor altijd 2e hands apparaatjes gehad, maar daar was altijd wat mee. Ik zou nog even doorsparen, een Pfaff smarten is er al vanaf 299€ dan heb je ook een hele goede machine.
ingvdh schreef:Maar als je naar een knappe naaimachine winkel gaat kan je daar verschillende bekijken en vergelijken. Ik heb die van mij bij Wouters in Amsterdam vandaan en daar hadden ze heel veel machines gebruiksklaar staan die je allemaal mocht testen.
bridgetF schreef:Ik heb een Bernina. Zijn nieuw best duur. Ik heb hem destijds tweedehands gekocht en veel plezier er mee. IK heb liever altijd iets goeds tweedehands, dan bagger nieuw.
bovendien een goede degelijke machine verkoopt ook makkelijker als het naaien je toch niet bevalt.
Cubone schreef:Bedankt voor de vele tipsIk wil geen al te dure machine omdat ik bang ben dat hij na een maand in een hoekje staat te verstoffen. Qua jeans zal het ook met name om reparaties gaan.
Tweedehands sta ik zeker voor open en ga me even oriënteren op de hier genoemde merken
Gebruikers op dit forum: BingBot, Bloemetje75, Blue_flower, dierenfan, esje01, Fenn, jugito, Maaaarije, nnicolex, Sharony, X2305 en 25 bezoekers