Momenteel zijn we bezig met een kantoorpand ombouwen tot woonhuis, ( [HTT] ( VOLG ) van oud kantoorpand naar woonhuis) alles moet er nog in, zo ook de badkamer met toilet.
Nu weet ik absoluut niet welk toilet ik moet kiezen, niet zo zeer betreft model, hou van simpel en strak, dus dat is niet zo'n punt, maar ik kan bijna nergens iets vinden over het doorspoelen, wat ik toch wel een vrij essentieel punt vind. Ik vind het namelijk absoluut verschrikkelijk als ik ergens op bezoek ben en ze hebben zo'n toilet waar je toiletpapiertje boven blijft drijven, of erger nog, de grote boodschap, waardoor je nog een keer moet spoelen, of de knop heel lang ingedrukt moet houden, maar in de hoop dat "het" verdwijnt , om vervolgens toch op het laatste moment weer boven te drijven

Sowieso wil ik een diepspoel zonder spoelrand/open spoelrand?, verder hoop ik op wat "ervaringen" van jullie, want als die eenmaal hangt vervang je het niet even zomaar meer natuurlijk, zoek wel in de lagere prijsklasse.
Vond dit model erg mooi, en aardig in budget, maar hier lees je dus direct in de reviews dat het doorspoelen een ramp is, dus toch maar vanaf gezien https://www.hornbach.nl/shop/JUNGBORN-S ... tikel.html