Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
idylle schreef:Toen ik op onderzoek uitging, zag ik dat er ook een robotdweil en robotramenlapper bestond.
daffie1986 schreef:idylle schreef:Toen ik op onderzoek uitging, zag ik dat er ook een robotdweil en robotramenlapper bestond.
Oh wauw, vertel. Ik heb een hekel aan ramen lappen.
Die dweil en stofzuiger had ik ook al gevonden, zelfs één waarvan de stofzuiger 'communiceert' met de dweil als die klaar is met stofzuigen en het dweilen dus kan beginnen.
Sclimpre schreef:Oei, dat klinkt niet zo veelbelovend. En ik hoopte heel even de droomoplossing gevonden te hebben
8nnemiek schreef:Ik heb er een van Dirt Devil, deze: *link*
Ik vind het een heerlijk ding Goedkoop, en lekker simpel dus er kan weinig aan stuk gaan.
Hij past precies onder de bank, en zuigt ook redelijk wat zand en haren van de hond.
Mijn ouders hebben een paar keer een robotzuiger gehad met een oplaadstation waar het ding naartoe moest na het zuigen, en die moesten ze de helft van de tijd met de hand terug zetten omdat ie het laadstation niet kon vinden
Dan zou ik liever kiezen voor een machine die de hele kamer in kaart brengt, maar die zijn ook weer een stuk duurder.
Maar zelf vind ik de mijne ideaal. Je moet em toch regelmatig leeg maken, dus dan kun je hem net zo goed meteen aan de lader hangen.
Sclimpre schreef:Bestaan er ook robotstofzuigers die over kleine trapjes (ca 2cm) kunnen?
Hoe reageert zo'n stofzuiger wanneer hij een 'afgrond' tegenkomt?
Gebruikers op dit forum: _Liv, AhrefsBot, Anoukjuuuhh, Apple, F_Orumster, fokfanaat, Jacquelinee_, Jolynne, josien_m_, kaatje89, kimwilliam, lotte_dl, Mar_M, Martje70, Misslev, NadineK, rien10, RoronaZorro, s1993, Vajramani, Westhof, XladyX en 61 bezoekers