mijn zoon gaat aan een MBO opleiding beginnen (Junior acoountant manager) , waarbij je verplicht een laptop moet hebben die aan de vereisten vd opleiding voldoet. Hij moet nu dus een nieuwe laptop.
Via een webshop waar zij bij aangesloten zijn kan je je opleiding aanvinken waarbij je ziet welke laptop in aanmerking komen. Ik heb er zelf niet veel verstand van, en waarschijnlijk is er hier vast wel iemand die mij kan adviseren

Via deze link kan je de aangevinkte laptops vergelijken, maar zoals ik zei zegt mij dat niet zoveel.
Iemand die kan vertellen voor welke we het beste kunnen gaan?
Dit zijn de vereisten ; Voor deze opleiding is een laptop verplicht. Misschien heb je al een laptop of je gaat er een kopen. De laptop moet voldoen aan de volgende eisen: •
Intern geheugen minimaal 4 Gb • Minimale processor type: Intel Pentium • Schermgrootte van minimaal 14” • Minimale resolutie van 1920x1080 • SSD
(lokale opslag schijf) van minimaal 128 Gb (studenten kunnen namelijk hun bestanden opslaan in de cloud). Als er bijvoorbeeld ook wordt gewerkt met
videobestanden dan is een SSD van tenminste 256 Gb aan te raden.
En dit is de link https://www.campusshop.nl/vergelijken/? ... temnumber=
(De HP heeft een fijn groot scherm, lijkt me een goede laptop, maar door de lage prijs twijfel ik toch wel wat of het wel een goede is)
Bedankt alvast!