Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
bigone schreef:Zouin ieder geval een warmtepompdroger kopen. Scheelt veel energie . Heb je veel wasgoed ? Acht kilo wasautomaat waar in ieder geval een halve beladingknop op zit. Ook droger van dezelfde grootte is dan wel handig .
laura1987 schreef:Warmtepompdroger schijnt wel veel langer te duren tot hij klaar is ( dit vertelde ze in de winkel).
Zelf hebben we Bosch en hadden hiervoor ook Bosch en vinden het een zeer fijn merk.
Earth schreef:bigone schreef:Zouin ieder geval een warmtepompdroger kopen. Scheelt veel energie . Heb je veel wasgoed ? Acht kilo wasautomaat waar in ieder geval een halve beladingknop op zit. Ook droger van dezelfde grootte is dan wel handig .
Dank voor je reactie, we zijn met zn tweeën en hebben niet heel veel was.
wyoming schreef:laura1987 schreef:Warmtepompdroger schijnt wel veel langer te duren tot hij klaar is ( dit vertelde ze in de winkel).
Zelf hebben we Bosch en hadden hiervoor ook Bosch en vinden het een zeer fijn merk.
Ik had hiervoor een oude droger (ik had hem al 13 jaar en hij was al 2de hands) en die deed er langer over dan mijn warmtepomp droger nu. Ik heb aan 1,5 uur drogen genoeg. (Waar de andere droger rustig 2/ 2,5 uur bezig was) Dus ik heb daar geen last van. Ik heb trouwens een Samsung wasmachine en droger.
Dispar_Vulgo schreef:Wij hebben onlangs nieuwe wasmachine en iets later nieuwe droger gekocht, van AEG.
Ene was een showmodel in de winkel, gunstige prijs voor wat we wilden. En daarna op de website van BCC zelfde merk droger met kleine vervoersschade, maar daarom stuk goedkoper:
https://www.bcc.nl/outlet/huishouden/wasmachine
We hebben een 9kg trommel, vooral met handdoeken enzo is dat ideaal. We zijn met z’n 2en en wassen nu maar ong 1x in de 2 weken.
We hebben extra gelet op grote opening om de was erin te doen. (Zagen in de winkel dat dat handig is).
En onze machine heeft eco stand, duurt veel langer maar veel energie zuiniger, dus prima voor s nachts.
En een stand voor machine reiniging is handig!
Gebruikers op dit forum: _JTM, Amado, Ann, AnnetteFlame, bamisalami, Berdien, Bnet, Desireeeee, Duhelo, elisespunky, Eva1975, Franchipanna, Freekfuchs, GoogleAdsense, History_, Kimberly520, Kirsha, Klis, lonimma, MDWStables, miekxlady97, Mitchall, nano, nick_en_ik, Oehlala, Sas75, TessaxQuincy, VuurVleugels, Zebrastreep en 83 bezoekers