En nu, ben ik 38 en sinds de geboorte van mijn nichtje, zo n 4 weken geleden, is er niets meer van die gedachte over.
Zoals ik eerst altijd over mensen met kinderen: goh, waar je zin in hebt...denk ik nu opeens: goh, eigenlijk heel gezellig en mooi.
Natuurlijk komt het totaal niet uit, we willen gaan verhuizen naar een klein appartementje voor ons samen en de beestjes, we sparen voor het interieur, een nieuwe auto, spaarpot is net leeg ivm trouwen, ik wil een gave sulky kopen voor m'n pony.
Dat kan misschien allemaal nog wel, maar jeetje... Ik ben nogal in shock van mijn aangewakkerde moedergevoel.
En wat als het niet lukt? Nu waren we blij en tevreden met ons leven, maar wat nou als het niet lukt en dat het ons heel verdrietig maakt? Of als het gehandicapt is? Heel eerlijk, zit ik daar echt niet op te wachten...Maar ja, dat zijn ook geen redenen om het niet te doen.
Pieker pieker dus

Zijn er nog meer mensen in een soortgelijke situatie?

veel mensen dachten ook dat we vlak na ons trouwen voor kinderen zouden gaan en steeds kregen we de vraag wanneer? En bij etentjes dachten mensen dat we iets gingen vertellen. We hebben tegen iedereen toen maar gezegd dat er misschien geen kids van ons komen.
?