Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Bagheera_206 schreef:Ik heb er sinds kort eentje uit de Classic serie van Scanpan.
https://www.scanpan.eu/shop-2/20cmfrypan-classic/28cm
Gemaakt van gerecycled aluminium en geen teflon/PFOA/PFO in de anti-aanbaklaag, je kunt er zelfs met metalen voorwerpen in en mag ook in de vaatwasser. Ik ga er niet in met metalen voorwerpen en ik heb geen vaatwasser dus sowieso met de hand. Alleen dit specifieke model is niet geschikt voor inductie. Ze hebben wel pannen in het assortiment die wel op inductie kunnen. Je hebt ook amper boter/olie nodig. Je kunt namelijk zelfs zonder boter/olie bakken.
Janine1990 schreef:Bagheera_206 schreef:Ik heb er sinds kort eentje uit de Classic serie van Scanpan.
https://www.scanpan.eu/shop-2/20cmfrypan-classic/28cm
Gemaakt van gerecycled aluminium en geen teflon/PFOA/PFO in de anti-aanbaklaag, je kunt er zelfs met metalen voorwerpen in en mag ook in de vaatwasser. Ik ga er niet in met metalen voorwerpen en ik heb geen vaatwasser dus sowieso met de hand. Alleen dit specifieke model is niet geschikt voor inductie. Ze hebben wel pannen in het assortiment die wel op inductie kunnen. Je hebt ook amper boter/olie nodig. Je kunt namelijk zelfs zonder boter/olie bakken.
Oeh, dit spreekt mij wel aan!
Zijn het een beetje zware pannen in het algemeen? Ik heb inductie, en kort geleden gehoord dat lichte pannen de plaat kunnen oververhitten omdat het zo moeilijk contact maken is.
pmarena schreef:Die pannen met keramische laag krijgen net als die vieze teflon pannen toch weer krasjes en dan kan je ze weer weggooien...ik wil eigenlijk alleen nog maar vol metalen pannen. Staal / RVS / gietijzer enzo. Dat zijn tenminste pannen voor het leven
Gebruikers op dit forum: 96Laura, __danielle__, Astrophe, Esperanza, Hanneke137, Justme_Lisaa, Lestria, LiDi, Majabeestje, Marleen_L, Misslev, Sabbientje, saltshaker23, Sourire, tessaroos, Thrive, Waidida, Winna, xColorCross, xPearl, xrobbiee, xxmichellexx, ziechriet en 46 bezoekers