Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Henrike5 schreef:Volgens mij kom je bij postnl uit op het pakket van 13,- daar staat:
Pakket 10 - 23 kgmax. 176 × 78 × 58 cm
dua dat moet groot genoeg zijn de lagere gewichten zijn kwa formaat te klein
Giolli schreef:Ik vermoed ook dat het voornamelijk om het gewicht gaat ja, ik ga morgen aller eerst post NL bellen!
Janine1990 schreef:Ik kreeg een paar jaar geleden via PostNL gewoon een grote mandala bezorgd. Ik denk dat het pakket 1 x 1.50 was gemaakt... Dus ik snap niet waarom dit niet kan?
De maximale op de site aangegeven grootte snap ik, maar ik neem aan dat het te maken heeft met de hanteerbaarheid.
Een schilderij dat je tussen een paar planken zet en intapet met karton, is nog steeds vrij hanteerbaar toch?
mala26 schreef:Janine1990 schreef:Ik kreeg een paar jaar geleden via PostNL gewoon een grote mandala bezorgd. Ik denk dat het pakket 1 x 1.50 was gemaakt... Dus ik snap niet waarom dit niet kan?
De maximale op de site aangegeven grootte snap ik, maar ik neem aan dat het te maken heeft met de hanteerbaarheid.
Een schilderij dat je tussen een paar planken zet en intapet met karton, is nog steeds vrij hanteerbaar toch?
Wij mogen in de winkels maar tot 176 aannemen omdat dat nog op de rolcontainers past en vaak qua gewicht nog haalbaar is.
Als iedereen met pakketen van 196 en 30 kilo aankomt kunnen we dat in de winkels niet kwijt.
Daarom kun je postnl bellen als je grotere pakketen hebt. Die komen het gewoon bij je ophalen.
Gebruikers op dit forum: Antgillya, ComscoreBot, dandy123, GoogleAdsense, Knuffeldier, lrm, LuCa88, lukka63, PuurPaard, SunnyHorse, veerledec en 19 bezoekers