Mijn ouders hebben ook plafond ventilatoren. Ze gebruiken ze ook in de winter. Warmte stijgt op, door de ventilatoren aan te zetten wordt dit naar beneden gebracht en dus scheelt het stookkosten.
Cookies
Geplaatst: 08-08-20 20:05
Volgens mij hebben de meesten wel een lamp. De mijne heeft ook een afstandbediening, dat vind ik erg handig.
Mando
Geplaatst: 08-08-20 20:10
Wij hebben er ook 1 in de serre hangen. Hebben we met deze warme dagen altijd aan staan. Heerlijk.
zéér stil (ook op hoogste stand) en erg modern in tegenstelling tot de meeste modellen. zit een lamp in die dimbaar is. met afstandsbediening.
ellepel
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-20 20:17
oh die ziet er ook nog mooi uit ook. afstandsbediening is dus wel handig begrijp ik nu.
kimmie261
Geplaatst: 08-08-20 20:24
nee geen idee welke merken het zijn, 1 is al bijna 20 jaar oud, en de ander heb ik gescoord op ebay voor weinig, maar plafond ventilatoren zijn niet echt van de 'merken', en dat schommelen is heel goed te voorkomen door muntjes op de vleugels te plakken, doen wij hier ook, dan hangen ze echt stil, en het geluid dat ze maken is echt nihil te noemen een zacht windgeluid eigenlijk... Ik had er ook voor jaren 1 op de slaapkamer gaf echt nog wel goed wind , maar daar heb ik nu een airco, dus die ventilator is naar het bijhuisje gegaan. Echt hoor, je hebt een hoop lol van een plafond ventilator, alleen neem wel 1 die echt wind geeft en dat zijn echt wel de wat grotere en met meer bladen
nou ja moet er sowieso even hulp bij vragen. dus dat komt vast wel in orde.
marleen_88
Geplaatst: 09-08-20 09:10
Wij hebben er ook een van de Gamma op onze slaapkamer. 4 Standen en met een dimbare lamp, ideaal ding. Hij maakt geluid, maar ik slaap licht en word of blijf er niet wakker van.