Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daantj__ schreef:Het ligt denk ik idd aan de afbeelding en de verhouding daarvan in verhouding met de verhouding van je muur. Ik zou zelf niet zo snel boven de deur wel behangen en de deur niet. Dan vind ik jouw idee van behangen tot aan de deur of net daarvoor. En dat gedeelte schilderen en een soort kader maken mooier. Eventueel kan je onder en boven het behangen nog een paar centimeter in dezelfde kleur verven. Dat je een kader rondom krijgt. Wel gaaf denk ik maar ook super veel werk. Want zie dat maar eens straks te behangen. Of eventueel de deur meebehangen. Heb ik ook wel eens gezien
Plukje schreef:Ik ken het dilemma! Uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om het behang tot aan de deuren te laten komen en dus de print niet te verstoren. Ik ben er erg blij mee!
Alleen in het toilet hebben we wel om het raam heen moeten werken, maar dat kan prima met die print.
[ [url=m/7Kz4cH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8rOUFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dzaKuo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7dtHUM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V8UEhn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nMeH0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plukje schreef:belle_boef schreef:Waar heb je dat behang van de toilet weg? En is dat goed reinigbaar?
Dat is van Wall&Deco. Het is speciaal behang. Je kunt het zelfs in de douche gebruiken. Het is afgewerkt met 3 lagen speciale coating. Supergoed afneembaar dus!
belle_boef schreef:Dat wordt dus geplaatst? Of heb je dat zelf gedaan?