ik heb sinds gisteren een nieuwe MP3-speler, omdat mijn oude het qua batterij niet meer zo goed deed.
Ik heb nu een Lenco, Xemio 668. Leuk ding!
Ik luister vooral naar audioboeken. Deze duren soms makkelijk 16 uur.
Wat ik dus vooral niét wil, is per ongeluk op "volgende" of "vorige" drukken als ik al een uur of 6 in een boek zit - dan moet ik namelijk weer terug naar mijn audioboek en 6 uur vooruit spoelen, en dat duurt nogal lang en is gewoon niet leuk
Zeker niet als het veelvuldig gebeurt. Mijn vorige MP3-speler (ander merk) had een knopje aan de zijkant waarbij ik het scherm kan blokkeren, zoals bij een smartphone. Die vind ik op mijn nieuwe MP4 niet terug. Ik heb de uitgebreide handleiding ondertussen gedownload, maar daar vind ik het ook niet. De MP3-speler gewoon laten spelen zorgt ook niet voor een automatische schermblokkering, heb ik al getest.
De MP3 wordt vooral gebruikt als ik aan het werken ben (schoonmaak) of de stal/wei uitmest. Die zit dan altijd in mijn achterzak. Door het veelvuldige bukken druk ik dan vaak per ongeluk op toetsen. Mits schermblokkering is dit geen probleem. Maar zonder schermblokkering wordt dat wél een probleem
Ik heb de klantendienst alvast een mailtje gestuurd, maar misschien weet iemand van jullie wel het antwoord?
Alvast bedankt!