Afgelopen 9 jaar zzper geweest en vorig jaar gekozen voor een carriere switch. Naast mijn baan en gezin heb ik een MBO4 volwassenen opleiding gevolgd. Dit is een paticuliere opleiding welke ik zojuist afgerond heb. 3 juli heb ik mij. Diploma op zak
Sinds begin dit jaar moest ik ook nog stage lopen, en vanaf 1 april ben ik gestopt mijn bedrijf en heb ik een contract van 17u naast 1 dag stage (welke nu sinds deze week oom klaar is), en deze gaat per 1 juli om in een 22u contract.
Ik betaal deze maand nog een keer schoolgeld van 495 euro waarna de opleiding volledig betaald is.
Tevens hebben wij een nieuwbouw woning waar we elke maand nog wat voor betalen. Hiervoor hebben we ook een spreadsheat en bedacht dat het ook handig kan zijn om dit ook voor alle inkomsten en uitgaven te maken.
Mijn man heeft per 1 juli een nieuwe baan en gaat meer verdienen, en ik heb nu dus ook een stabiel inkomen.
We weten wat we maandelijks betalen aan vaste lasten, maar ik zou het fijn vinden om nu alles anders gaat zijn het op een rij te zetten, mezelf bijv een weekbudget te geven qua boodschappen, te kijken voor een vast bedrag per maand om te sparen etc. Alles inzichtelijk te maken dus en wellicht
Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen? Zetten jullie alles in een spreadsheat onder elkaar of doen jullie alles ook op datum van inkomen/afschrijvingen? Wellicht andere tips?
Thanks alvast

).