Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoeveel meer mail ik gemist heb, moet je maar naar gokken dan.. Zelfs mijn eigen mail van een caiway account komt niet op mijn Hotmail aan. Heel frustrerend, zit niet in de spam folder, mijn mailbox is niet erg vol. Voor mij niets anders dan Hotmail niet als voornaamste mailadres meer te gebruiken.. Wel kreeg ik via Hotmail heeft veel sexueel geteinte onzin, dat kwam wel door de spambox heen.. Na maanden van die adressen te hebben geblokkeerd, lijkt dat nu aardig opgelost, maar ben wel klaar met Hotmail. Prrrr schreef:Ik heb het grapje vanaf de andere kant, maar ik weet precies waar het aan ligt. Mijn provider heeft een probleem met de reputatie van de servers. Via die servers wordt kennelijk veel spam verspreid, waardoor bij sommige providers bij aankomst ook mijn mail meteen wordt geweigerd. Die komt dus niet in een spambox of iets dergelijks.
Het kan zijn dat hotmail, juist vanwege die spam, daar een beetje te enthousiast in is geworden. Maar dan moet de verzender daar ook bericht van hebben gekregen. Dat zou je nog kunnen controleren - in dat bericht moet dan ook de reden staan waarom de mail geweigerd is. Dan weet je waar je het zoeken moet.
Sabbientje schreef:Hier werkt hij wel gewoon.
Ik heb wel de laatste dagen last met laden op mijn telefoon en Ipad.
Dat hij het de eerste keer niet doet, en als ik dan op verversen druk dat hij wel laad.