Dit zijn de specificaties van de overleden laptop.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kiwi1990 schreef:Dat is flink oude laptop, wat is je budget voor een nieuwe? De meeste midrange laptops zijn een flink stuk beter dan wat er in je oude zit.

Sneeuwvlok23 schreef:Als je alleen een beetje internet en Netflix kijkt, dan kan een i3 processor echt prima! Dat scheelt ook weer veel in de prijs
ik heb al jaren een i7. Supersnelle pc. Mij moeder heeft een i3 en ik gooi hem telkens net niet uit het raam als ik het gebruik
(of misschien bellen/chatten)jornymarlou schreef:Ik raad aan om naar de dichtstbijzijnde Coolblue of MediaMarkt locatie te gaan en je benodigdheden te bespreken(of misschien bellen/chatten)
Hier kunnen ze je super goed helpen in wat je nodig hebt. Ik heb goede ervaringen bij de Coolblue waar ze niet eens perse focusten op het verkopen van hun producten maar echt om je te helpen - ook als zij dat niet in het assortiment hebben. Op deze sites kan je ook de laptops filteren op bijv. de specificaties van je oude laptop en kijken wat eruit rolt.
Ik denk dat je met 4GB RAM, i5 en een geheugen afhankelijk van hoeveel foto's/video's/bestanden je erop wil bewaren, echt een hele goede computer hebt. Ik schat dat rond de 500 euro.
https://www.coolblue.nl/product/841240/ ... -59y1.html Ik heb zelf ook een Acer en ben er erg tevreden mee! Deze heeft zelfs 8GB RAM.
Zoe_97 schreef:Sneeuwvlok23 schreef:Als je alleen een beetje internet en Netflix kijkt, dan kan een i3 processor echt prima! Dat scheelt ook weer veel in de prijs
Hangt ook van je geduld afik heb al jaren een i7. Supersnelle pc. Mij moeder heeft een i3 en ik gooi hem telkens net niet uit het raam als ik het gebruik
![]()