Alternatief muziekdoosje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Alternatief muziekdoosje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 12:34

Geen idee of het hier goed staat..

Onder het mom van Bokt weet (bijna) alles :D

Mijn petekindje word 1 over een maandje of twee. Hartstikke leuk meisje en altijd vrolijk! Nou zijn mijn beste vriendin (haar moeder) en ik enoooorme Harry Potter fans en luisteren wij veel ambiance muziek en zat ik dus te denken aan een muziekdoosje met het Harry Potter deuntje die mams kan aanzetten als kleintje gaat slapen. Ze gaat altijd slapen met een muziekje op.

Nu zag ik wel een paar muziekdoosjes met dat deuntje staan, maar dat zijn handmatige zwengeldoosjes zonder opwindmechaniek dat een tijdje blijft draaien uit zichzelf. En die met opwindmechaniek zijn (ivm lengte van muziekje) weer reteduur :')

Dus, Bokt, is er een manier om zonder bluetooth functie (want telefoon beneden) en met SD kaart ervoor te zorgen dat er wel audiobestanden via een speaker afgespeeld kunnen worden? Ik zie wel speakertjes met SD slotje, maar ik weet niet of iemand ervaring heeft met dat soort mini-speakers. Het hoeft ook niet heel groot te zijn, maar het moet wel werken zeg maar.

Heeft iemand nog ideeën over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik heb nog even de tijd, dus dat scheelt.

Prrrr

Re: Alternatief muziekdoosje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:33

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 13:36

Bedankt voor je reactie!

Ja dat doosje had ik ook gevonden, maar dat is zo'n een kleine die een seconde of 15 blijft draaien. Hoewel heel leuk, is dat wat te weinig. Liever muziek van een kwartier zeg maar haha. Dus daarom opzoek naar de digitale variant waarop muziek gewoon op repeat kan via een sd kaartje.

Foaly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:45

Kun je niet ergens een ouderwetse mp3-speler halen en die aansluiten op een boxje?

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 13:51

Zou dat kunnen? Dan moet ik even goed zoeken naar een MP3tje en een speakertje met USB aansluiting. Ik weet niet of ze nog kleine speakers maken met een USB aansluiting anders dan voor het opladen van de speaker, zo erin thuis ben ik nou ook weer niet := Ik ga even op google missie.

Wauw.. Of gewoon met bluetooth.. Goeiemorgen...

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:55

Minimus schreef:
Zou dat kunnen? Dan moet ik even goed zoeken naar een MP3tje en een speakertje met USB aansluiting. Ik weet niet of ze nog kleine speakers maken met een USB aansluiting anders dan voor het opladen van de speaker, zo erin thuis ben ik nou ook weer niet := Ik ga even op google missie.

Wauw.. Of gewoon met bluetooth.. Goeiemorgen...

Gewoon in de koptelefoon jack aansluiting? :o

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 14:05

Ja jack zat ik net ook nog aan te denken. Zoveel mogelijkheden, zo weinig hersencellen :') Een MP3 is nog best een duur grapje om aan te schaffen, of ik moet er eentje kopen op batterijen. En daar komt de box dan nog bij... Daarom dacht ik aan een box met sdkaart slot, dan heb ik alleen maar de box aan te schaffen haha.

Edit:

Iets met een sleeptimer zou handig zijn bedenk ik me net. Ik heb geen idee of het op repeat gaat via een SDkaart.. Dus ik ga even zoeken naar iets dat automatisch uit gaat en een sleeptimer..