Berichten facebook verwijderen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Berichten facebook verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:17

Hallo bokkers,

Ik heb 10 jaar historie op facebook staan, en wil graag veel oude berichten verwijderen (of op privé zetten als dat in 1 handeling te regelen is). Ik wil niet alle berichten verwijderen, want er zijn een paar mooie posts/verhalen die ik graag laat staan.

Nu kan ik alleen de functie vinden om handmatig de berichten 1 voor 1 te verwijderen. Weten jullie of er nog een manier is om een hele hubs berichten te verwijderen?

Groet,
Bubble

karuna
Drukke kabouter
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Berichten facebook verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 17:26

Je kunt ook besluiten alle berichten op prive te zetten. Of alleen te lezen door een heel beperkte groep mensen. Bij je instellingen staat daar een en ander

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:12

Ik kan alleen de functie 'berichten beperken' vinden. Hier worden oude berichten die openbaar zijn of met vrienden van vrienden zijn gedeeld beperkt tot 'vrienden'.
Zie ik iets over het hoofd?

Warboel
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:15

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:20

Bubblewrap schreef:
Ik kan alleen de functie 'berichten beperken' vinden. Hier worden oude berichten die openbaar zijn of met vrienden van vrienden zijn gedeeld beperkt tot 'vrienden'.
Zie ik iets over het hoofd?

Volgens mij is dat de enige mogelijkheid ja. Je kan het niet nog verder terug zetten naar “alleen ik”. Daarvoor moet je de berichten echt een voor een doorlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:30

Warboel schreef:
Ik heb laatst m’n hele Facebook leeggetrokken met behulp van een Chrome plugin: https://chrome.google.com/webstore/deta ... fffdmphjae

Werkt prima, je kan er ook voor kiezen om ze te verbergen of de privacy aan te passen in bulk. Ik heb toen alles eraf geknikkerd.

Dat moet je via die plugin inloggen zeker?
Dan moet ik nog even uitzoeken hoe veilig (cybersafety) het is ;)