Het leed dat een kamer vinden heet...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:38

Vriend van mij die ook op science park studeerde woonde in Weesp. Dat is qua treinverbinding perfect. Almere is ook goed te doen.

Ik zou dus toch buiten Amsterdam kijken, en dan met name locaties met een verbinding naar science park. Die vriend had zijn kamer trouwens via marktplaats.

zonneglans
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-07

Re: Het leed dat een kamer vinden heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:06

Op facebook kwam ik iemand (vriend van een vriend) tegen die 2 huisgenoten zoekt per 1 juni. Je zou haar kunnen opzoeken, het bericht staat openbaar. Esmee Tiebie.
Succee

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Het leed dat een kamer vinden heet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:02

Ik zou ook de facebookgroep woonruimte aangeboden/gezocht Amsterdam proberen. Daar komen best wel veel kamers of gedeelde huizen voorbij :) En verder bij al je vrienden de lijntjes openzetten.

xIrlijn

Berichten: 1710
Geregistreerd: 31-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:17

Facebook, kamernet, marktplaats, via-via. Blijven rondvragen en zoeken...

Verder ga ik mee met Blijheid. Ik zou ook zeker kijken naar locaties buiten Amsterdam met een goede treinverbinding naar science park. Ik ken zelf meerdere mensen die in Utrecht vlakbij een station wonen en studeren in Amsterdam. Geen idee of er vanuit Utrecht ook een verbinding gaat naar science park, maar is misschien het bekijken waard als wonen in een studentenstad een must voor je is :)

NoorW

Berichten: 904
Geregistreerd: 03-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-20 17:15

Ik wilde toch nog even een update plaatsen, want heb een enorm gelukje gehad. :D Ik heb inmiddels het huurcontract getekend van een kamer middenin hartje centrum, voor 550 per maand inclusief alles, 22 m2 voor mezelf en dan gedeeld sanitair en keuken wel met redelijk wat anderen, maar het lijkt me erg gezellig. Het is op basis van antikraak, maar kan er de komende anderhalf jaar in ieder geval zitten *\o/* Zo kan het dus ook gaan!