Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb er nu een jaar een (ook de 1.4) wat een heerlijk rap wagentje. Ilse_123 schreef:Ik las de titel en dacht gelijk aan een Saxo VTSHeb er nu een jaar een (ook de 1.4) wat een heerlijk rap wagentje. Die van mij staat nu bij de garage en ik hoop dat ie nog een jaartje meekan, maar heel veel langer zal het ook wel niet worden vrees ik.
Je hebt best een ruim bedrag, dus het mag neem ik aan wel wat nieuwer dan de saxo? Jammer dat de Franse kwaliteit de laatste jaren niet echt mee vooruit gegaan is, ze hebben wel wat sportieve peogeotjes.
Suzuki swift heeft hele swifte uitvoeringen en zijn betrouwbare wagens.
Mazda heeft soms overdreven veel pk in een simpel wagentje, kijk maar eens bij de Mazda 2 of 3. Vaak ook nog in kekke kleurtjes.
Toyota Celica? Al is die wel iets groter.. of eigenlijk langer, beenruimte achterin heb je niet.
En anders weinig origineel maar betrouwbaar en fijn: een volkswagen met fatsoenlijke motor. Zowel de Golf, Polo als Up heb je met wat meer pk's. Of de Spaanse versie en een leuke Seat?
En als je tweezitters ook prima vindt: Mazda MX-5, Fiat Barchetta of Smart Roadster?
Super leuk, vlot, zuinig en betrouwbaar. (Mits onderhoud en opwarmtijd gerespecteerd natuurlijk zoals bij iedere auto)
.
). 

Saul schreef:Volvo c30 2.5![]()
Of een wat oudere Volvo als je de motoren van de c30 al te nieuw vindt.
Van (de oudere) Volvo's moet je houden.
Maar een mooie 850 t5R met aardig wat paardenkrachten daar word ik wel warm van![]()
Degelijk, stoer en rap!
Echt een snel ding, maar de vorige eigenaar heeft hier dan ook het nodige aan laten tunen. Hij zit op 175 PK nu (standaard is 150 geloof ik en dan is ie ook al echt rap).
maar zijn best gewild volgens mij