Als alles goed gaat hoop ik binnenkort mijn eerste eigen auto te kopen
Ik neem iemand mee die er meer verstand van heeft dan ik, dus dat geeft me een beetje verlichting 
Maar nu, waar op letten en welke vragen zijn handig om te stellen?
Ik heb de auto al een keer eerder gezien, maar dat was heel kort en even om een korte impressie van de auto te krijgen. Was met mijn domme kop vergeten om echt vragen te stellen en om naar de kilometerstand te kijken.
Ik ga kijken naar een oudere Hyundai Santa Fe. Ik koop in feite de auto alleen voor de paarden en voor het gemak van lange afstanden rijden (met trailer).
De planning is om +- 2 jaar met deze auto te rijden. Veel langer ook niet omdat ik ooit nog een keer het huis uit wil gaan.
Ik heb zo ongeveer alles berekend mbt maandelijkse kosten en de extra buffer die ik wil hebben voor eventuele extra kosten.
Ik wil uiteraard nog even goed naar deze auto kijken en uiteraard een proefrit maken, er hangt veel van die proefrit af.
Kentekenchecks gedaan, weet een paar dingetjes, afgelopen jaren goed door de apk gekomen

Maar nu, omdat het mijn eerste auto zou kunnen worden, en ik helaas niet echt een automonteur in spé ben, weet ik even niet waar te beginnen

Hebben jullie nog tips? Waar naar te kijken en welke vragen ik moet stellen?

Compleet offtopic, ik weet het, maar ik ben zo benieuwd.