Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
succes meid het is niet niks inderdaad.mylittlejoy schreef:Heb je trouwens al particuliere huur geprobeerd? Met 800 pm zit je vaak al boven de sociale huur. Op Funda is wel een en ander te vinden:
https://www.funda.nl/huur/zeist/500-800/+5km/
geerte schreef:Een jaar geleden opende ik een soort gelijk topic, ik heb toen enorm veel tips gekregen en ook woonruimte gevonden. Helaas was dit anti-kraak en ben ik ook de hele tijd door gaan zoeken(iets lager pitje).
Nu is de wereld van slag vanwege een virus. Ook in ben van slag, ik heb het enorm druk als verpleegkundige. Nu heb ik onlangs te horen gekregen dat ik per 1 juli mijn huisje moet verlaten omdat ze gaan slopen.
Ik heb al contact gehad met adhoc omdat je tijdelijk mensen niet uit huis mag zetten in deze crisis maar dat geld niet voor antikraak/tijdelijke huur.
Ondertussen zit ik met mijn handen in het haar en slaap bijna niet meer. Ik heb dit topic niet geopend om medelijden te krijgen, maar voor tips. Misschien weten jullie nog iets waar ik niet aan heb gedacht.
Ik zoek in regio Amersfoort/Zeist, rond de 800 pm en groter dan 30M2. Het liefste geen huisgenoten omdat ik daar zeer slecht tegen kan. Veel campings oid zijn nu dicht, antikraak doe ik liever niet (dan moet ik over een jaar weer een topic openen)
Ik heb een account op ongeveer elke website voor woningverhuur en sta al 7 jaar ingeschreven bij woningnet.
Er zijn al meerdere bezichtigingen geweest maar steeds wordt ik niet gekozen.
Het is echt niet dat ik in dit topic zielig of sneu wil zijn, maar ik ben gewoon opzoek naar tips.
Alvast enorm bedankt voor het lezen, het zou fijn zijn als iemand de gouden tip heeft.
Yessy schreef:Is Doorn een optie of te ver van een treinstation? https://www.rebohuurwoning.nl/nl/aanbod ... hof-1-1163
geerte schreef:Als ik iemand vergeten ben met antwoorden excuses, ik ben echt enorm blij met alle tips die gegeven worden.
Ik heb wat campings benaderd maar die doen niet aan langere huur en degene die dat wel doen die zitten vol.
Particulier ben ik veel aan het zoeken hou funda en marktplaats al in de gaten. Echter op funda is veel voor 50 + in Zeist. Of ik voldoe niet aan de inkomenseis, en willen niet mijn ouders als gerandstellers.
Makelaars in de buurt heb ik ook benaderd, hadden op het moment niets. Moest de site in de gaten houden, wat ik dus doe.
Facebook heb ik geprobeerd, daar komt weinig nu voorbij omdat er weinig mensen verhuizen.
Pararius bekijk ik ook meerdere keren, ik heb al op die van de Wilhelminalaan gereageerd, nog geen reactie op.
Die in doorn voldoe ik net niet aan de inkomenseis, maar zal wel even contact opnemen.
Via kamernet heb ik ook al gezocht, zit tot nu toe nog niet veel tussen.
culaccino schreef:Het is echt heel lastig, hè. Pin je je echt vast op (omgeving) Zeist/Amersfoort? Anders is iets verder naar het oosten misschien een optie; Apeldoorn bijvoorbeeld. Sterkte, ik ben helaas bekend met de wanhopige zoektocht.
Heb je, naast de facebookpagina's bekijken, ook al zelf een oproepje geplaatst in allerlei groepen en op je eigen pagina? Via via werkt vaak goed. Misschien ook deze topictitel aanpassen naar 'woning gezocht Amersfoort/Zeist'. Sterkte!