Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bagheera_206 schreef:Is dat al dagen zo of pas sinds vandaag? Kan wellicht ook een storing zijn van Ziggo zelf.
En als het modem kapot is en je krijgt een nieuwe van Ziggo dan alles misschien op 1 netwerknaam doen? Hoef je niet meer te wisselen als je van voor naar achteren loopt enzo. Zo heb ik dat thuis ook gedaan.
__Leonie schreef:Met een storing is er vaak geen signaal dus achter zou hij dan ook niet moeten werken. Modem heb je al een keer van het stroom afgehaald begrijp ik.
Heb je het modem ook al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Wilt heel veel oplossen vaak.
Als je een connectbox hebt ( het witte modem ) zit het reset gaatje onder de lan poorten. Deze even terwijl het modem aan staat 20sec inhouden. Haal terwijl je dit doet wel even alle lan kabels eruit, na het opstarten pas weer terug erin doen. Dan even 5 tot 10min rustig op laten starten en even checken of het dan werkt. Wel even in de gaten houden dat het wifi netwerk dan weer hetzelfde is als op de sticker.
Mellow schreef:__Leonie schreef:Met een storing is er vaak geen signaal dus achter zou hij dan ook niet moeten werken. Modem heb je al een keer van het stroom afgehaald begrijp ik.
Heb je het modem ook al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen? Wilt heel veel oplossen vaak.
Als je een connectbox hebt ( het witte modem ) zit het reset gaatje onder de lan poorten. Deze even terwijl het modem aan staat 20sec inhouden. Haal terwijl je dit doet wel even alle lan kabels eruit, na het opstarten pas weer terug erin doen. Dan even 5 tot 10min rustig op laten starten en even checken of het dan werkt. Wel even in de gaten houden dat het wifi netwerk dan weer hetzelfde is als op de sticker.
Achter hebben we ook geen wifi. Het is hele internet doet het niet. Wij hebben nog zo'n oude zwarte kast met ingebouwde wifi. Een horizon box. Ik zal nog even proberen wat jij zegt en anders ben ik bang dat hij gewoon stuk is....
Mellow schreef:Bagheera_206 schreef:Is dat al dagen zo of pas sinds vandaag? Kan wellicht ook een storing zijn van Ziggo zelf.
En als het modem kapot is en je krijgt een nieuwe van Ziggo dan alles misschien op 1 netwerknaam doen? Hoef je niet meer te wisselen als je van voor naar achteren loopt enzo. Zo heb ik dat thuis ook gedaan.
Ik zal morgen eens met ze bellen. Het doet het nog steeds niet.
Van voor tot achter is het 50 meter, dus 2 netwerken lijkt me dan haast niet onvermijdelijk?
Mellow schreef:Nee je had het wel goed gelezen hoor, ik dacht dat het wel werkte achter maar niet dus.
We hebben wel televisie dus er zal wel iets stuk zijn in de box helaas.
Bagheera_206 schreef:Dat is dan idd ook beetje zonde van je mobiel internet. Ik heb echt nog een hele oude Ziggo modem en heb wifi er zelfs op uit staan, omdat die alleen maar storing gaf.