Bluetooth speaker hapert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Bluetooth speaker hapert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 13:08

Hallo allemaal!

Ik hoop dat er hier iemand is met de gouden oplossing. Ik heb een hele mooie Bluetooth speaker van Ultimate Ears, een Wonderboom. Ook heb ik een kleine JBL Go BT speaker. Ik heb een Samsung Galaxy S10, sinds februari.

Beide speakers haperen. Verschillende merken dus mijn vermoeden is dat het bij mijn telefoon ligt. Echter, heb ik er met mijn JBL headset en in de auto geen last van.

De muziek hapert. Alsof de cd skipt zeg maar. Met Spotify, maar met YouTube nog erger.

Ik heb al geprobeerd de speakers te verwijderen en opnieuw te verbinden, maar dat maakt geen verschil. Software update van Samsung is helemaal in orde.

Wat kan ik nog proberen? Een harde reset van de telefoon wil ik eigenlijk voorkomen.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:30

Is er iemand in je omgeving met een ander toestel, waarmee je kunt kijken of het daarmee dezelfde problemen geeft? Volgens mij is dat iets waarbij je prima 1,5 m uit elkaar kunt blijven, dus zou ook in deze tijd de doen moeten zijn.

En gebruik je bij de Wonderboom de Ultimate Ears app om 'm te bedienen en zit daar nog verschil in?

Misschien de apps zelf die je gebruikt eens opnieuw installeren?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:40

Waar heb je je telefoon liggen als je muziek afspeelt via de speaker?
Ik merk als ik mijn telefoon te ver weg heb liggen bij de speaker dat het geluid ook gaat haperen.

Marjo

Re: Bluetooth speaker hapert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 13:54

Afstand van de telefoon tot de speaker maakt niet uit, hij doet het ook als ik de telefoon letterlijk op de speaker heb liggen namelijk.

Ik wist niet dat er een app was van de wonderboom, zal die eens opzoeken. Misschien dat die dan geupdate moet worden.

Kan het inderdaad ook wel even met een andere telefoon proberen, heb nog wel wat oude samsungs liggen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:03

Oh ja er is een hele fijne app van de Boom. Dan kun je hem ook vanaf een afstand inschakelen en uitschakelen.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:20

Ja, en eventueel de balans regelen enzo.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:27

Kan het ook niet aan het verschil in type Bluetooth liggen? Dus of je 4, 4.2 of 5 hebt op de 1 of de ander?
Ik heb geen idee verder hoor...
Weet alleen dat ik die problemen ook had met mijn S8 en mijn hoofdtelefoon en nu met de S10 is dat over. Geloof dat Jo t in het begin daarna ook had met die S8 en zijn hoofdtelefoon maar dat lijkt nu wel minder te zijn geworden. Maar waardoor....

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 14:40

Cookies schreef:
Oh ja er is een hele fijne app van de Boom. Dan kun je hem ook vanaf een afstand inschakelen en uitschakelen.

Werkt dus niet voor de wonderboom helaas...

Blacky94 schreef:
Kan het ook niet aan het verschil in type Bluetooth liggen? Dus of je 4, 4.2 of 5 hebt op de 1 of de ander?
Ik heb geen idee verder hoor...
Weet alleen dat ik die problemen ook had met mijn S8 en mijn hoofdtelefoon en nu met de S10 is dat over. Geloof dat Jo t in het begin daarna ook had met die S8 en zijn hoofdtelefoon maar dat lijkt nu wel minder te zijn geworden. Maar waardoor....

Geeeeeen idee. Hoe check je dat dan?