Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

geerte schreef:Ik heb een losse oven. Het is een inbouw oven waar ik zelf wat omheen heb gemaakt. Ik ben er zelf erg tevreden mee.
Sani schreef:Ik heb sinds deze week een Inventum oven. Volgens mij de OV606.
Tot nu toe bevalt deze prima!
black_kelpie schreef:Hier ook een Inventum, model weet ik zo niet. Inmiddels een paar jaar vrijwel elke dag in gebruik en heel tevreden mee!
Zoals met elke oven is het even uitvogelen hoe je het beste resultaat krijgt, maar er is me nog niets mislukt omdat de oven het niet trok. Snel op temperatuur ook.
Enige nadeeltje is dat er een redelijk verschil is tussen de warmte voor- en achterin het apparaat, is dat echt een probleem voor het gerecht dan draai ik de plaat of schaal halverwege gewoon een keer.
genja schreef:geerte schreef:Ik heb een losse oven. Het is een inbouw oven waar ik zelf wat omheen heb gemaakt. Ik ben er zelf erg tevreden mee.
Dat is natuurlijk ook een optieSani schreef:Ik heb sinds deze week een Inventum oven. Volgens mij de OV606.
Tot nu toe bevalt deze prima!
Zoek ik even op. Ruimte genoeg ?
geerte schreef:Ik heb een losse oven. Het is een inbouw oven waar ik zelf wat omheen heb gemaakt. Ik ben er zelf erg tevreden mee.
Merk weet ik niet precies, we hebben hem via marktplaats tweedehands gekocht. Zal vriend even vragen of hij het weet als hij thuis is.