welke laptop ( toshiba) van 17 inch ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

welke laptop ( toshiba) van 17 inch ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 15:53

Hoi,

Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een andere laptop. Ik heb nu een Toshiba van 17.3 inch en i3 en die voldoet prima.
Maar ik vind ze nergens meer die 17 inch laptops van Toshiba ?? Iemand een idee ?

Ik ga graag voor Toshiba omdat die goed bevallen en ook het computerbedrijf hier in de buurt fan is van Toshiba.
Maar iemand misschien andere tips ? Gaat gewoon om simpel internetten, geen films, geen beeldbewerking, geen games.
Voorkeur dus voor notebook en 17.3 inch scherm. Processor van i3 voldoet nog steeds gewoon goed.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 16:06

Die had ik vroeger ook, ik was heel heel tevreden van Toshiba, ook helemaal fan, de rest vond ik allemaal maar niks. Toshiba was gewoon super degelijk en gaf nooit problemen.

Maar moet eerlijk zeggen, ik heb nu een Lenovo chromebook, wat ongeveer de helft gekost heeft van mijn Toshiba indertijd. En ook heel tevreden van.

Sani

Re: welke laptop ( toshiba) van 17 inch ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 16:13

Voor zover ik weet maakt Toshiba geen laptops meer. Op Coolblue lees ik dat ze een andere naam hebben nu: Dynabook.

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 16:26

Ik heb de Toshiba satellite pro 17 inch. Gaat al heel wat jaartjes mee dus erg tevreden over. De naam is inderdaad veranderd: https://www.winmagpro.nl/van-toshiba-naar-dynabook

Ik zie dat satellite pro nog wel bestaat maar inderdaad geen 17 inch variant. Wellicht omdat ze er op zakelijk zijn gericht, en 17 inch dan toch te groot is met verplaatsen.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 17:26

Ik ga op zoek naar dynabook. Of anders toch misschien een ander merk. Lenovo dus ook wel goed ?