Goedkope laptop, niet doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xHaithi

Berichten: 2080
Geregistreerd: 03-11-05
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:04

Bambelien schreef:
Deze leek mij ook wel wat:
https://www.coolblue.nl/product/859229/ ... c486t.html

De Asus Vivibook flip. Iemand hier ervaring mee? Zijn deze specificaties een beetje geschikt voor tekstverwerking, internetten en een incidenteel filmpje?


Voor wat jij ermee wil is dat prima. Wel geen aparte videokaart maar als je niet wil gamen heb je die in principe niet nodig.

thequeensmum
Berichten: 3545
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-20 15:31

Bambelien schreef:
Duhelo, bedankt voor je reactie! Hmmm dat maakt het niet makkelijker.

Deze leek mij ook wel wat:
https://www.coolblue.nl/product/859229/ ... c486t.html

De Asus Vivibook flip. Iemand hier ervaring mee? Zijn deze specificaties een beetje geschikt voor tekstverwerking, internetten en een incidenteel filmpje?

TO, ik merk dat ik je topic gebruik, maar vind het zonde om een nieuwe te openen. Indien het stoort doe ik dit alsnog!


Nee alsjeblieft niet. Vind ik alleen maar fijn en blijft alle info bijelkaar.

Lees hier ook over Chromebook. Ik heb van mijn oude computer documenten in Windows gehaald en wilde dat op nieuwe laptop plaatsen. Nu lees ik dat Windows niet op chromebook kan?

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Goedkope laptop, niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:37

Windows niet, maar Microsoft Office / Office 465 kan wel op Chromebook.

Achterom
Berichten: 23040
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 15:57

Bagheera_206 schreef:
Windows niet, maar Microsoft Office / Office 465 kan wel op Chromebook.

365 ;)
Klopt, zo werk ik ook op de chromebook, gaat heel goed!

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Goedkope laptop, niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 17:22

Sorry, typfout, dat bedoelde ik ook. :=

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 22:37

Zoe_97 schreef:
Ik heb in het verleden 3 goedkope laptops gekocht. Allemaal slechts 2-3 jaar mee gedaan. Nu een Dell laptop. Wel een luxe dingetje (ik wilde torch screen en de snelste processor) van 1500 euro. Zit nu in jaar 7 en is nog altijd even sterk als dag 1. Ik koop nooit meer iets anders dan Dell (ze hebben ook modellen onder de 1000). Beter 1 keer in een goede investeren dan elke 2 jaar in brol.


Dit dus, ik wil nooit meer anders dan Dell. Kocht mijn eerste tweedehands en nog 10 jaar (!!) plezier van gehad, kids gebruiken hem nog steeds voor huiswerk opdrachten. Heb nu sinds een half jaar zelf een nieuwe met touch screen e.d. Ook weer een top ding.

Had er een tijdje een Acer naast (de oude Dell Latitude was vrij zwaar om mee te nemen), en later weer een Lenovo voor de studie, maar beide liepen vaak vast, waren erg traag, blugh.. Dus die liggen ongebruikt te verstoffen.

Dus mijn advies: spaar even iets langer door en koop een Dell. Of een tweedehands Dell bij een zaak die ze netjes met garantie aflevert.