Priveberichten bedrijfs pagina FB worden niet vermeldt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Priveberichten bedrijfs pagina FB worden niet vermeldt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-20 23:23

Tsja, waar zou ik zijn zonder bokt...

Het probleem is als volgt: Ik en mijn vader beheren de facebook bedrijfspagina van Brasserie Njoyz. Ik krijg netjes meldingen van nieuwe berichten (enkel via facebook zelf daar mijn messenger is gekoppeld aan mijn privé pagina). Maar hij krijgt op de 1 of andere manier steeds geen berichten binnen of soms wel en dan ineens niet, en moet er echt naar gaan zoeken.

Hoe kan dit? En is er een handigere manier om via messenger bedrijfspagina's te beheren naast privépagina's?

Thanks alvast!

Amado7

Re: Priveberichten bedrijfs pagina FB worden niet vermeldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 23:30

Er kunnen berichten verborgen staan. Dan zie je bij berichten een ander mapje ergens bovenin die je van niet volgers/niet vrienden krijgt.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 23:50

Heel herkenbaar. Of ik krijg een melding en dan klik ik er op, staat er niks. Of moet eerst de app helemaal opnieuw opstarten. Bloedirritant.

Nog geen oplossing voor gevonden eigenlijk, helaas.

@Amado ja dat lukt zo voor privé pagina's, bedrijfspaginas werken niet via Messenger helaas!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 23:52

Hebben jullie dezelfde rechten op de pagina?
Zit er wellicht verschil tussen jouw en zijn instellingen wat betreft het ontvangen van meldingen/notificaties?
Zijn het ook ongelezen berichten die verdwijnen of alleen door jou eerder gelezen berichten?

Zomaar even wat dingetjes waar ik nu aan denk. Moet wel zeggen dat ik het probleem niet ken. Beheer ongeveer 30 pagina’s, maar ben hier nog nooit tegen aan gelopen..

Edit: ik werk voornamelijk via de pc, niet via m’n telefoon. Wellicht ligt het aan de Facebookapp als ik dit hierboven lees..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 00:11

We zijn beiden administrator, dus daar zit het hem helaas niet in.
Misschien dat zijn persoonlijke instellingen anders zijn, dat zou kunnen!
Ik weet het niet zeker, maar ik heb een vermoeden dat het berichten betreft die ik heb gelezen voordat hij ze opende, maar dan zou je alsnog een melding binnen moeten krijgen lijkt mij.
Tis inderdaad via de telefoon. Misschien instellen dat hij ook echt een melding krijgt op zijn telefoon als er wat binnen krijgt, niet alleen in FB?

Thanks voor de suggesties!

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 00:24

Kan best eens paginabeheer zijn! Ik krijg dus meestal wel een melding in mijn meldingenbalk, maar niet in Facebook zelf.

Bij je instellingen kan je ook kijken, gewoon driedubbele meldingen proberen in te stellen ervoor _O-

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 01:31

Ik denk een bug in de paginabeheer app.
Helaas hier ook hetzelfde probleem. Soms wel meldingen, soms pas na een dag en soms gewoon niet. Moet ook regelmatig de app afsluiten en opnieuw starten om berichten te kunnen zien.

Sinds ik van Apple ben overgestapt op huawei heb ik last van dit probleem. Ik krijg dus het idee dat het aan de Android app ligt.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 09:29

Dan heeft hij waarschijnlijk Android en jij een IPhone.

Wij beheren met 4 mensen 1 pagina en de 2 met de IPhone zien altijd alles en de 2 met Android zitten altijd te klooien.

Ik zie wel een blauw bolletje bik chatberichten staan maar moet soms meerdere keren vernieuwen of de app opnieuw opstarten of downloaden om het bericht te kunnen zien.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 09:33

Lauke schreef:
Ik denk een bug in de paginabeheer app.
Helaas hier ook hetzelfde probleem. Soms wel meldingen, soms pas na een dag en soms gewoon niet. Moet ook regelmatig de app afsluiten en opnieuw starten om berichten te kunnen zien.

Sinds ik van Apple ben overgestapt op huawei heb ik last van dit probleem. Ik krijg dus het idee dat het aan de Android app ligt.

Ik heb ook een Huawei, zou heb daaraan liggen? _O-

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:45

Ik heb ook een probleem met mijn meldingen op facebook maar wou geen apart topic hiervoor aanmaken
Dit is mijn persoonlijke pagina, als ik foto’s post op mijn tijdlijn / in groepen etc krijg ik geen meldingen als iemand deze een like geeft. Zelfde met cover foto’s / profielfoto’s. Terwijl ik een maand geleden ofzo nog elke keer als iemand nieuw een like gaf ik een notificatie kreeg. Help ? Heb nooit iets veranderd aan mijn instellingen..
Soms krijg ik wel een melding, maar dan alleen van mensen waar ik goed bevriend mee ben zoals mijn moeder, echt heel raar