Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amado7 schreef:Sowieso alle nummers die je kan zien blokkeren. Dat scheelt al de helft!
Sizzle schreef:Je weet zeker dat het geen potentiele nieuwe klanten zijn? Dat zou jammer zijn![]()
Verder gewoon je telefoon tijdens lessen op stil met een voicemail dat als ze teruggebeld willen worden een bericht achter moeten laten. Doen ze dat niet dan weet je dat je die rustig kan blokkeren.
Bij onbekend is het gewoon pech, dan gewoon negeren.
Kinke schreef:Zo heb ik bij inschrijving KvK geen telefoonnummer opgegeven, wat een rust

Kinke schreef:is mij ook niet verteld, maar ik had al genoeg verhalen gelezen hierover. Dus toen we mijn gegevens aan het controleren waren zei ik dat ik misschien tzt zelf het telefoonnummer nog wel zou toevoegen
Kun je niet kijken of je online je nummer weg kan halen? Komen er hopelijk niet al teveel nieuwe bellers meer bij
Detroit schreef:Ik weet dat je in de KvK kan aangegeven dat de adresgegevens niet gebruikt mogen worden voor aanbiedingen oid. Want dat zie ik weleens staan. Wellicht kan je zoiets ook laten opnemen voor je telefoonnummer bij de KvK.
Nielojram schreef:Joy_Mennings schreef:Hoi allemaal,
Alle onbekende nummers blokkeren kan niet. Mijn moeder belt ook wel eens anoniem, en wil toch niet haar blokkeren. Opnemen gaat dus niet, heb wel mn telefoon op stil staan uiteraard.
Anoniem kan je toch niet blokkeren?