. Hele fijne 'draadloze' van JBL die me door heel wat km heen hebben gesleept.Tijd voor een nieuw setje maar 3 jaar later is er zoveel nieuws ontwikkeld dat ik het even niet meer weet.
Ik heb nu een bluetooth setje waar nog wel een draadje loopt tussen de 2 oortjes met een bediening/accu en ontvanger. Nadeel dat ze soms wat scheef zakten ondanks het klemmetje en het siliconen draadje is erg kwetsbaar (en nu met plakbandjes gedicht
)Ik zie steeds meer mensen met compleet draadloze earbuds lopen. Maar is dat wel geschikt voor hardlopen? Alles zit in die oortjes die daardoor ook zwaarder zijn lijkt me.
Wat voor ervaringen hebben jullie met buds icm hardlopen? Ik heb een budget van rond de 70 - 80,-
. Is dat syteem tegenwoordig beter?
) met het formaat van je oren. Bij mij vallen alle oordopjes uit m’n oren behalve de in-ear. En ook daar moet ik heel selectief in zijn, want als het pinnetje waar het rubbertje overheen gaat te dik is dan creëer dat irritatie. Mijn oren zijn nou eenmaal heel klein.
. Helaas geen optie omdat ze ook in mijn werktas mee moeten kunnen. Een paar dopjes in een doosje is dan toch makkelijker