ik heb afgelopen weekend een extern geheugen gekocht omdat ik mijn laptop terug ga sturen naar HP.
Dit is een freecom, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn bestanden over te zetten. Het besturingssysteem van Freecom lijkt ook bij mij niet zo te zijn als op de handleiding. Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik wil het graag opgelost hebben omdat ik mijn laptop echt moet gaan opsturen en ik niet mijn bestanden kwijt wil.
Ik heb geprobeerd om mijn bestanden gewoon te kopieren en plakken naar de driver, maar dat gaat niet zoals ik wil. Hij geeft in eerste instantie aan dat het niet lukt om de bestanden over te zetten.
Is iemand bekend met Freecom en de eventuele problemen die ermee spelen?
Heb je de schijf al geformatteerd? Dat moet soms voordat je hem in gebruik kan nemen Daarnaast kijk even naar in welk format je schijf geformatteerd staat, afhankelijk de instellingen kan je soms niet al te grote bestanden kopiëren (dacht FAT32), maar moet toegeven dat ik geen expert ben op dat gebied
Ik heb zelf de problemen gehad omdat ik met een macbook werk en de meeste schijven op windows besturingssysteem staan, dus zodoende wellicht ook het van te voren altijd formatteren en op een andere instelling zetten . Maar ik weet niet op wat voor instellingen jouw schijf staan TS?