Als ik nou mijn account verwijder is de pagina denk ik ook weg?
In de helpfunctie van Facebook kan ik het antwoord hierop niet vinden.
Iemand hier die er verstand van heeft?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je moet de pagina dan wel beheren via dat niet-te-traceren account. xDenies schreef:Ja je hebt een account nodig om een pagina te kunnen beheren. Dus einde account is ook einde pagina. Je kan natuurlijk wel een simpel niet-te-traceren account aanmaken en die beheerder maken van de werk-pagina. Dan kan jij je privé account verwijderenJe moet de pagina dan wel beheren via dat niet-te-traceren account.
belle_boef schreef:xDenies schreef:Ja je hebt een account nodig om een pagina te kunnen beheren. Dus einde account is ook einde pagina. Je kan natuurlijk wel een simpel niet-te-traceren account aanmaken en die beheerder maken van de werk-pagina. Dan kan jij je privé account verwijderenJe moet de pagina dan wel beheren via dat niet-te-traceren account.
Maar je kan tegenwoordig toch geen anoniem account aanmaken.
xDenies schreef:Ja je hebt een account nodig om een pagina te kunnen beheren. Dus einde account is ook einde pagina. Je kan natuurlijk wel een simpel niet-te-traceren account aanmaken en die beheerder maken van de werk-pagina. Dan kan jij je privé account verwijderenJe moet de pagina dan wel beheren via dat niet-te-traceren account.
ARCTN schreef:xDenies schreef:Ja je hebt een account nodig om een pagina te kunnen beheren. Dus einde account is ook einde pagina. Je kan natuurlijk wel een simpel niet-te-traceren account aanmaken en die beheerder maken van de werk-pagina. Dan kan jij je privé account verwijderenJe moet de pagina dan wel beheren via dat niet-te-traceren account.
Held!![]()
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb