Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel schreef:Wij hebben een stukje bos. Gebruiken het voor brandhout, maar hebben er ook picknicktafels staan en boomhutten gebouwd. We hebben het helemaal omheind, dus ook ideaal voor de honden om lekker rond te rennen. Ik vind het vooral in de zomer erg fijn, als het zo warm is blijft het lekker koel in het bos en we gaan er dan ook regelmatig zitten. Ook in de zomeravonden is het heerlijk, met de hele familie gezellig bordspelletjes doen. Vroeger deden we ook levend stratego en verstoppertje enzo, maar daar zijn we nu te oud voor.
regtur schreef:Isabel schreef:Wij hebben een stukje bos. Gebruiken het voor brandhout, maar hebben er ook picknicktafels staan en boomhutten gebouwd. We hebben het helemaal omheind, dus ook ideaal voor de honden om lekker rond te rennen. Ik vind het vooral in de zomer erg fijn, als het zo warm is blijft het lekker koel in het bos en we gaan er dan ook regelmatig zitten. Ook in de zomeravonden is het heerlijk, met de hele familie gezellig bordspelletjes doen. Vroeger deden we ook levend stratego en verstoppertje enzo, maar daar zijn we nu te oud voor.
Dat komt bij mij over als het ultieme genieten! Als kind woonde ik aan de bosrand, en herinner me ook eindeloos struinen met vriendjes en vriendinnetjes, later op de rug van een pony. Nu wonen we in een polder en het enige wat hoger groeit dan riet zijn knotwilgen en elzen. Afgezien van simpel genieten van je eigen plekje, vraag ik me dus af, wat er toegestaan is? Las vandaag nog in een advertentie: geen dagrecreatie toegestaan. Wat heb je dan aan je investering??