hallo allemaal,een vraagje vanmorgen stopte plots onze elektra ermee, er zijn geen stoppen gesprongen en in de meterkast klopt alles. iemand een idee wat het kan zijn? de buren hebben wel gewoon stroom.
Aardlekschakelaar is er wss uit geklapt. Dat hebben wij ook wel gehad. Alle stoppen waren goed, lag aan de aardlekschakelaar.
Misschien heel flauw, maar heb je wel betaald? En inderdaad even de aardlekschakelaar checken. Weet je hoe die eruit ziet?
ik heb gewoon netjes betaald, wordt zelfs automatisch afgeschreven.nee geen idee. ik heb alle stoppen gecontroleerd en de hoofdstop.
kimwilliam schreef:ik heb alle stoppen gecontroleerd en de hoofdstop.Ook de aardlekschakelaar?Dat is geen stop maar klapt er wel uit (gelukkig maar) als er ergens een stroompje aardcontact maakt.https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Aardlekschakelaar
Dat hoeft ook niet perse.Maar nogmaals: heb je de aardlekschakelaar gecontroleerd? Dat is nl. geen stop.
Meestal is dat de aardlek. Maar als je die omzet en die springt weer meteen om is er ergens een probleem.
DubbelDun schreef:Je stroomleverancier even bellen.Niet de stroomleverancier maar liever het storingsnummer 0800-9009