Eerst bericht gemiste oproep, zonder gebeld te zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Eerst bericht gemiste oproep, zonder gebeld te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 11:57

Hoi,
Het viel mij ineens op dat ik eerst het bericht krijg van je hebt een gemiste oproep, zonder de oproep uberhaupt gehad te hebben :'). Ik krijg een smsje van een gemiste oproep, ongeveer een minuut later krijg ik een echte oproep van datzelfde nummer (mijn werk, daarom weet ik dat het klopt en niet scam is oid), maar ik vroeg me af weet iemand waar dat aan ligt? Ik heb een iPhone 7 en het is eigenlijk alleen bij mijn werk dat dat gebeurd.

De zogenoemd gemiste oproep is overigens niet terug te zien in mijn belgeschiedenis :’)

Alvast bedankt!

D__S

Re: Eerst bericht gemiste oproep, zonder gebeld te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 12:00

Krijg ik soms ook. Is als ik op plaatsten sta waar ik geen/slechte ontvangst heb. Persoon probeert mij te bellen, maar oproep kan niet doorkomen dus krijg ik een sms dat iemand me probeerde te bellen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 12:00

Dat is als je even geen bereik hebt. Het belletje komt dan niet door maar het sms’je even later wel.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 12:02

Ik had dat laatst ook een keer. Ik stond in de metro rond de tijd van de gemiste oproep, dus ik denk dat het komt doordat ik geen bereik had. Inderdaad ook geen gemiste oproep in de belgeschiedenis, alleen een sms'je. Dat zou alleen niet verklaren waarom het alleen bij oproepen van je werk zo is, maar misschien gewoon toeval?

Kairos

Re: Eerst bericht gemiste oproep, zonder gebeld te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-20 12:04

Het is telkens thuis ook, vandaar dat het zo vreemd is. Want ik heb thuis eigenlijk altijd prima bereik.