hulp gezocht met vinden huis

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

liesJ

hulp gezocht met vinden huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-20 10:31

Hoi Bokkers,

Ik ben op zoek naar tips en ideeën want ik loop helemaal vast.
Na 11 jaar gaan mijn vriend en ik uit elkaar. We hebben 2 kleine kinderen (6,5 en 3 jaar) en hebben samen een koophuis.

Helaas kan ik dit huis niet betalen en wilt hij mij gaan uitkopen zodat hij hier kan blijven wonen.
nu komt het probleem:ik kan geen huis vinden |(
kopen of particulier huren is geen optie want ik verdien niet genoeg en met huren stond ik nergens ingeschreven.
In Barendrecht (waar we nu wonen, werken, school en sport van dochter) moet je 5 jaar ingeschreven staan en heb ik geen recht op urgentie. Ik reageer zoveel als ik kan maar kom niet hoger dan plek 600 tot nu. In de Hoekse waard (waar ik opgegroeid ben) sta ik nu op plek 200 maar dit duurt waarschijnlijk ook nog 1,5 jaar.
In de dorpen hier omheen zie ik leuke appartementen/huizen maar die mag ik niet huren omdat ik kinderen heb en dit tijdelijke huur is.

Ook kijk ik al bij campings maar deze mogen niet permanent bewoont worden.

Wie o wie heeft er nog tips en ideeën want ik zie door de bomen het bos niet meer en zou graag met mijn kinderen aan een nieuwe toekomt beginnen..

Groetjes Lisanne

Coco Chanel is Met pensioen
L1+4 eindstand

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 10:35

:(:) Enige tips die ik kan geven schrijf je op zoveel mogelijk plekken in woningbouw, makelaars,vastgoed enz. En dan duimen en hopen dat je zo lang mogelijk kunt blijven zitten of elders tijdelijk bij familie kan. Je mag tijdelijk op vakantiepark wonen maar alleen ter overbrugging van :j .

Ik zoek al ruim 4 jaar in andere regio maar eindig ook dan nog steeds best ver van plek 1. Ooit zal het me lukken denk ik.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Marie111

Re: hulp gezocht met vinden huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 10:51

Oproepjes op Facebook.
Je ex kan ook uit het huis gaan natuurlijk en dat jij daar dan blijft wonen en dat jij dan van hem gaat huren?
Inschrijven bij makelaars.
Meer tips kun je ook krijgen op het forum van Ouders Online www.ouders.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie