Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maris schreef:Ja maar verplichten banken je nu om een virusscanner op je telefoon te hebben om te mogen telebankieren of niet ?
Geen idee of er altijd een virusscanner op je telefoon zit ??
Ik heb namelijk geen internetabonnement op mijn telefoon, werk er alleen thuis mee op de wifi.
Maris schreef:Ja maar verplichten banken je nu om een virusscanner op je telefoon te hebben om te mogen telebankieren of niet ?
Ik heb namelijk geen internetabonnement op mijn telefoon, werk er alleen thuis mee op de wifi.
rina schreef:Nee is niet verplicht. maar wel verschrikkelijk handig om te hebben. Want jij gaat naar je banksite, en andere sites. En kan via die andere sites wel een virus oplopen, en mss zelfs wel 1 die dan aan je banksite gaat en aan je geld. Geen virusscanner, ook op mobiele apparaten is gewoon niet slim.
Marije_1997 schreef:rina schreef:Nee is niet verplicht. maar wel verschrikkelijk handig om te hebben. Want jij gaat naar je banksite, en andere sites. En kan via die andere sites wel een virus oplopen, en mss zelfs wel 1 die dan aan je banksite gaat en aan je geld. Geen virusscanner, ook op mobiele apparaten is gewoon niet slim.
Ik heb al vaak genoeg gehad dat er een virus door de Norton heen kwam. Dus ook met virusscanner ben je niet 100 procent safe.
Ik heb AVG en dr is nog nooit wat doorheen gekomen.