Mijn vriend heeft eindelijk zijn nieuwe auto mogen bestellen. Een prachtige bmw, sportieve uitvoering met de door hem zo gewenste sportstoelen. Van die mooi gevormde kuipjes. En ik kan er niet langer in zitten dan 35 minuten. Dan begint de rugpijn ernstige vormen aan te nemen en begint mijn heup zo’n pijn te doen dat ik er uit moet. En het maakt niet uit hoe ik de stoel aanpas, het wordt niet beter. De stoelen zijn knoeper hard en door de vorm wordt mijn si-gewricht volledig uit elkaar getrokken.
Nu bestaan er allerlei kussens voor in de auto, maar heeft iemand dit al wel eens uitgeprobeerd en werkt dit? Of rug patiënten die hier een oplossing voor hebben gevonden? Wie heeft de gouden tip zodat ik gezellig mee kan rijden?
Want om nu de komende 3 jaar met twee auto’s op pad te gaan (mijn Skoda met goedkope basisaankleding zit namelijk heerlijk).....

Kost niks en dat ding heeft mijn rug gered tijdens vakanties en lange ritten. In onze huidige auto kan ik gelukkig goed zitten, maar ik neem hem nog steeds mee zodat ik op lange stukken toch van houding kan wisselen als het moet.