Gisteravond is mijn iPhone 6 in het toilet gevallen en is dus gesneuveld. Hij heeft een tijdje in de rijst gelegen, maar het mocht niet baten. Omdat dat de telefoon langzaamaan al kuren kreeg (uitvallen bij kou, uitvallen bij bijv. 30%, speaker en microfoon deden het niet meer goed, etc.) vind ik repareren onzin en dat is naar mijn weten ook vrijwel niet mogelijk met waterschade..
Dus nu komt het 'leuke' deel van dit ongelukje: er moet een nieuwe komen. Maar welke dan? Mijn voorkeur gaat echt uit naar iPhone, ook omdat dat gewoon prettig werkt met mijn Macbook. Het word sowieso een tweedehands telefoon via een winkel die deze verkoopt, zodat er wel garantie op zit en de telefoon sowieso correct werkt.
Nu gaat mijn eertse keuze uit naar een iPhone XR, omdat dit een van de nieuwere modellen is en ook waterdicht is. Maarja, de iPhone 8 is dat ook en die is qua prijs net iets goedkoper en ik ben gewoon nog een student.
Wat zijn jullie ervaringen met iPhones (die dus na de 6 komen, wil er wel op vooruit gaan
) en welke raden jullie aan of af? En waarom wel/niet?