Echt goede winkel voor koptelefoon gezocht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Echt goede winkel voor koptelefoon gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-19 23:11

OK topic voor mijn moeder :D Die is behoorlijk slecht horend. Heeft voor beide oren een gehoorapparaat, maar kan daarmee slecht TV kijken. Daarvoor had en heeft ze een Sennheiser koptelefoon. Zoeen die in je oren zit en met zon beugel die onder je kin hangt. Ze was altijd helemaal blij met dr oude, maar ze heeft nu sinds een paar weken een nieuwe en ze is er helemaal niet blij mee. Geluid is vervormd, en het ontvangstdeel is megagroot zegt ze. Ze heeft die nieuwe via de audicien, die dr beloofde dat ze de beste en duurste Sennheiser zou krijgen die er nu was, maar even zoeken op het net geeft aan dat het het goedkoopste model uit die lijn is. Goed ze baalt dus, en wil heel erg graag gewoon naar een winkel waar ze haar ook snappen (omdat het geluid voor haar zo vervormd van normaal) en waar ze verschillende modellen kan proberen. Dus toen opperde ik dat ik wel bij de bokkers zou navragen waar in NL een echt goede winkel zit voor koptelefoons :D (ja de reactie van "maar dat is een paardenforum" kwam ook inderdaad :+ ) maar er zitten hier vast wel mensen die slecht horend zijn en advies kunnen geven. Het mag heel NL zijn, als het moet rijdt ik met dr naar Limburg als daar een goede zit. Ze woont in Drenthe, even voor de beeldvorming :P

Oscar
Forumcoördinator

Re: Echt goede winkel voor koptelefoon gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:15

Wat lief dat je je moeder zo probeert te helpen :)

Ik heb (gelukkig) geen ervaring met slechthorendheid, maar zou het geen optie zijn om terug te gaan naar de audicien en te proberen om via hen een ander model geleverd te krijgen? Scheelt misschien wel een hoop gedoe en geld als het via die weg kan?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:16

rina schreef:
OK topic voor mijn moeder :D Die is behoorlijk slecht horend. Heeft voor beide oren een gehoorapparaat, maar kan daarmee slecht TV kijken. Daarvoor had en heeft ze een Sennheiser koptelefoon. Zoeen die in je oren zit en met zon beugel die onder je kin hangt. Ze was altijd helemaal blij met dr oude, maar ze heeft nu sinds een paar weken een nieuwe en ze is er helemaal niet blij mee. Geluid is vervormd, en het ontvangstdeel is megagroot zegt ze. Ze heeft die nieuwe via de audicien, die dr beloofde dat ze de beste en duurste Sennheiser zou krijgen die er nu was, maar even zoeken op het net geeft aan dat het het goedkoopste model uit die lijn is. Goed ze baalt dus, en wil heel erg graag gewoon naar een winkel waar ze haar ook snappen (omdat het geluid voor haar zo vervormd van normaal) en waar ze verschillende modellen kan proberen. Dus toen opperde ik dat ik wel bij de bokkers zou navragen waar in NL een echt goede winkel zit voor koptelefoons :D (ja de reactie van "maar dat is een paardenforum" kwam ook inderdaad :+ ) maar er zitten hier vast wel mensen die slecht horend zijn en advies kunnen geven. Het mag heel NL zijn, als het moet rijdt ik met dr naar Limburg als daar een goede zit. Ze woont in Drenthe, even voor de beeldvorming :P

Je zou musifoon in emmen kunnen bellen of zij koptelefoons hebben.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:20

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:23

Kan je moeder niet beter ringleiding nemen? Is niet heel duur en wordt soms zelfs vergoed?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-19 00:20

zonnebloem18 schreef:
Kan je moeder niet beter ringleiding nemen? Is niet heel duur en wordt soms zelfs vergoed?

Ringleiding kan ze ook niet mee worden. Ook dat geluid vervormd en dan kan ze het alsnog niet volgen. Ze had een hoortoestel wat idd op ringleiding kon, maar volgens mij heeft ze nu een model die dat niet heeft. Ze kon er in elk geval niet mee overweg.

belle_boef schreef:
Je zou musifoon in emmen kunnen bellen of zij koptelefoons hebben.

Bestaat Musifoon nog?? Dacht dat die er niet meer was. Gaat even zoeken. Gossie ja dus. Die gaan we volgende week even bellen. Thanks voor de tip.

@Paars wat ik dus al als antwoord gaf op Zonnebloem ;)

Oscar schreef:
Ik heb (gelukkig) geen ervaring met slechthorendheid, maar zou het geen optie zijn om terug te gaan naar de audicien en te proberen om via hen een ander model geleverd te krijgen? Scheelt misschien wel een hoop gedoe en geld als het via die weg kan?

Heb ik ook al tegen haar gezegd. Maar ze heeft deze vergoed gekregen en ik heb dus geen idee of dat kan.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 19:01

Tsja, proberen kan altijd natuurlijk.
Het is ook niet helemaal fair dat ze beloven om het beste/duurste te geven en vervolgens met het instapmodel op de proppen komen. Je zou het eens kunnen proberen met een 'joh, jullie hebben per ongeluk de verkeerde meegegeven, kan ik 'm omruilen voor het beloofde topmodel?'. Ik zou het gewoon proberen hoor.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 17:06

Streamline werkt via Bluetooth, dat is anders dan bijv in theaterzalen enzo. Weet niet of je dat weet dus vandaar nog even deze toevoeging.

Verder eens met Oscar dat ze dit netjes moeten oplossen. Nu heeft ze er niks aan.